زمان برگزاری رویداد «تکانه» اعلام شد

۱۳۹۵/۱۱/۲۷ - ۱۴:۰۶:۴۰
کد خبر: ۵۲۱۴۸۹
زمان برگزاری رویداد «تکانه» اعلام شد
زمان دقیق برگزاری رویداد بزرگ «تکانه» به عنوان سلسله سخنرانی هایی برای طرح ایده های نو و خلاق اعلام و برگزار کنندگان آن معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، اهورا فتحی دبیر رویداد «تکانه» درباره هدف برگزاری این طرح گفت: رویداد تکانه با هدف ایجاد فضایی برای گسترش ایده ها و تجربیات افراد موفق و برجسته کشور، شکل گرفته و می تواند تأثیر به سزایی در پیشرفت جامعه داشته باشد به شرط آن که از این رویداد حمایت شود.

وی درباره زمان برگزاری رویداد «تکانه» بیان کرد: در این رویداد که روزهای 11 الی 13 و همچنین 18 الی 20 اسفند در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود، 90 نفر از کسانی که در مسیر زندگی خود با چالش ها و فراز و نشیب هایی مواجه شده و در مواجهه با آن ها موفق عمل کرده اند، داستان ها و ایده های خود را در فضایی متناسب با فرهنگ جامعه ایرانی به مخاطبان ارائه می کنند.

فتحی افزود: در واقع هدف تکانه ایجاد محتوایی غنی و ارزشمند از تجربیات نخبگانی از سراسر ایران است تا در زمینه های گوناگون علمی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، حوزه سلامت و ... نیازهای فکری و تجربی جامعه را پاسخگو باشد. همچنین در این رویداد ایده های نو و خلاق در زمینه های متنوع برای همه آحاد جامعه قابل دسترس است تا بستری برای توسعه کاربردی این ایده‌های در کشور فراهم شود.

وی درباره تعداد شرکت کنندگان سلسله سخنرانی ها و همایش های رویداد تکانه توضیح داد: حاضران در رویداد که در هر بخش حداکثر 200 نفر خواهند بود، می توانند با سخنرانان و با یکدیگر، ارتباط، تبادل نظر و همفکری داشته باشند. این اتفاق می تواند موجب ایجاد و گسترش شبکه های ارتباطی و کاری موثر و هدفمند شود و یکی از اهداف مهم این تکانه هم ایجاد بستری برای ایجاد شبکه های ارتباطی است.

گفتنی است در رویداد «تکانه» مجموعا ۹۰ چهره برجسته طی ۶ روز در چهار بخش موضوعی «تکانه کارآفرینی و کسب و کار»، «تکانه هنر»، «تکانه پزشکی و سلامت» و «تکانه اقتصاد، توسعه و جامعه شناسی» و یک بخش «تکانه ویژه» به سخنرانی درباره تجربه ها و ایده های نو و خلاق خود درباره حوزه های موضوعی مشخص خواهند پرداخت.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد می توانند تا ۳۰ بهمن ماه در همه بخش های این رویداد در سایت www.takaane.ir ثبت نام کرده یا به طور مجزا در تکانه های مورد نظر اعلام حضور کنند.

این رویداد با همکاری کانون کارافرینی دانشگاه تهران و انجمن علمی دانشگاه های شریف و امیرکبیر برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز