ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر اجرا می‌کند

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۵:۱۴:۴۷
کد خبر: ۵۵۰۹۱۹
ارکستر سمفونیک فرهنگ و هنر اجرا می‌کند
«ارکستر فرهنگ و هنر» به رهبری شهرام توکلی و علی‌اکبر قربانی و خوانندگی رشید وطن‌دوست و ماریو تقدسی در تالار وحدت اجرا خواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، در این کنسرت که ۱۹ اردیبهشت‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود، ارکستر فرهنگ و هنر با حضور رشید وطن‌دوست، خواننده اپرا در ارکستر سمفونیک در دوره رهبری حشمت سنجری و ماریو تقدسی، خواننده اپرای وین و از شاگردان پاوراتی (خواننده افسانه‌ای اپرا) آثاری از موسیقی کلاسیک، آذربایجان و ایران را اجرا می‌کند. 
 
اجرای آثار موسیقی کلاسیک از روسینی، بیزه و فرانز لاهر، اجرای قطعاتی از موسیقی آذربایجان از اوزبر حاجی بیکف، توفیق قلی اف، واصف آدی گوزلف و علی سلیمی، اجرای قطعات موسیقی ایرانی از حبیب‌الله بدیعی، عباس شاپوری، شهرام توکلی و علی‌اکبر قربانی، رپرتوار اجرایی ارکستر در این برنامه خواهد بود. 
 
ارکستر فرهنگ و هنر به همت سوسن تقی‌پور - ریاست دانشگاه واحد ٤٦ تهران - و رهبران ارکستر، علی‌اکبر قربانی و شهرام توکلی همراه جمعی از دانشجویان دانشگاه موسیقی در سال ١٣٩٣ تاسیس و در تالار وحدت در حضور وزیر ارشاد رونمایی شد و تا کنون برنامه‌هایی را در تالار رودکی، تالار وحدت و کنسرواتوار چایکوفسکی داشته است. ارکستر فرهنگ و هنر با تمرکز روی دانشجویان رشته موسیقی سعی دارد تا بستر مناسبی برای نوازندگان و دانشجویان این رشته فراهم آورد. 

اولین کنسرت ارکستر فرهنگ و هنر در سال جدید ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۱ در تالار وحدت برگزار می‌شود. دانشجویان می‌توانند با ١٠ درصد تخفیف بلیت‌های این کنسرت را بخرند.

نظر شما