حامد بهداد برای اجرای زنده به برج میلاد می‌رود

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۹:۵۴
کد خبر: ۵۵۴۰۸۶
حامد بهداد برای اجرای زنده به برج میلاد می‌رود
گروه موسیقی «دارکوب» در حالی کنسرت خود را در برج میلاد روی صحنه می‌برد که حامد بهداد به عنوان یکی از خواننده‌های این گروه به اجرای زنده خواهد پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا، حامد بهداد که چندین سال پیش با همایون نصیری و گروه «دارکوب» همکاری هایی داشته، درباره ۱۰ سالگی گروه دارکوب معتقد است: می‌گویند که بنشین لب جوی و گذر عمر ببین. ما ده سالش را اینگونه دیدیم. رفیق‌های خوبی مثل همایون نصیری، دارا، آرش و خیلی‌هایی که بودند و اکنون نیستند یا مثل خود من در پارت تایم‌های مختلفی تمرین کردند و رفتند، ولی بخش دوستی و خاطره‌ها و به ویژه موسیقی در این ۱۰ سال خیلی لذت بخش بوده است.

بهداد افزود: من خیلی خوش شانس بودم که حداقل در بخش موسیقی دوستان درجه یکی مثل همایون نصیری، علیرضا عصار، همایون شجریان، دارا دارایی، علی اظهری داشتم. خیلی خوش شانس بودم که این دوستان با من بودند و علاقمندی من به موسیقی صرفا در حد علاقه باقی نماند. دوستی با این رفقای هنرمندم باعث شد که من از نزدیک به تماشای موسیقی بنشینم و در خصوصی‌ترین بخش های زندگیم با آن ها بزرگ شوم و بگویم و بخندم و قطعا ده سالگی دارکوب برای من لذت بخش است.

همایون نصیری سرپرست گروه موسیقی دارکوب نیز با تشریح برخی جزییات کنسرت ۱۰ سالگی «دارکوب» گفت: بسیار خرسندیم که گروه دارکوب امسال وارد دهمین سال فعالیت های خود شده است. از همان ابتدای آغاز به کار گروه دارکوب همواره تلاش من و همه نوازنده‌ها و اعضای دارکوب این بوده که بهترین و قوی‌ترین آثار را در اختیار مخاطبان موسیقی و علاقمندان این ژانر قرار دهیم و این دغدغه و ذهنیت باعث شده بتوانیم در همه این ۱۰ سال مخاطبان خوش ذوق و باسواد موسیقی را به سمت آثار دارکوب بکشانیم. در کنسرت ده سالگی دارکوب گلچینی از آثار گروه که در سال های گذشته روانه بازار موسیقی کشور شده است با قدرت و انرژی تمام اجرا خواهیم کرد و مفتخریم که در این اجرا پذیرای مخاطبانی باشیم که از همان سال های ابتدایی فعالیت های گروه با ما بوده‌اند و این بار می‌خواهیم جوری غافلگیرشان کنیم که هیجان و انرژی این کنسرت تا همیشه در ذهنشان باقی بماند.

نظر شما