کوچ علی ضیا به شبکه «شما»

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۹:۵۷
کد خبر: ۵۵۴۳۰۷
کوچ علی ضیا به شبکه «شما»
برنامه «من و شما» با اجرای علی ضیا از روز گذشته پخش خود را در شبکه «شما» آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اولین برنامه «من و شما» روز جمعه ۱۵ اردیبهشت با اجرای علی ضیا و از موزه آزادی تهران روی آنتن شبکه تلویزیونی «شما» رفت.

این ویژه برنامه با پرداختن به فضاهای هنر، موسیقی، ادبیات، نمایش و مراکز فرهنگی تهران و مناطق دیدنی شهرهای کشور قصد دارد با نگاهی فرهنگی و هنری فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبان خود فراهم کند. 

در نخستین برنامه «من و شما» گزارشی از حال و هوای بهاری در شیراز ، کلیپ های تصویری از اجرای سرود و آهنگ آزادی توسط حامد زمانی و اجرای یک کلیپ تصویری با صدای پرویز پرستویی برای بینندگان شبکه تلویزیونی شما پخش شد.

سیاوش خیرابی از بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان مهمان اولین برنامه «من و شما» بود که با علی ضیا به گفتگو پرداخت.      
وی در این برنامه با بیان فعالیت های هنری خود در طول ۱۰ سال پر داخت و با اشاره به بازی خود در سریالها و فیلم های سینمایی گفت : اخیرا هم کار تئاتر راهم شروع کردم و اولین کار تئاترم را از اول خرداد ماه برروی صحنه می برم.          آیتم "  آمپر " با گزارش هایی از آرمین تهرانی که نگاهی متفاوت به جاذبه های دیدنی مناطق بکر طبیعی و شهری استانهای کشور دارد که هرهفته دیدنی های یک استان کشورمان را به تصویر می کشد

«بک استیج» یکی از آیتم های برنامه است که به گزارش های پشت صحنه سریال ها، فیلم ها، کنسرت ها، نمایشگاه ها و فعالیت های فرهنگی و هنری می پردازد که این هفته گزارشی از پشت صحنه کنسرت محمد علیزاده پخش شد. 

«من و شما» از این پس جمعه ها از ساعت ۱۴ به مدت ۱۲۰ دقیقه و به تهیه کنندگی هادی قندی، قصد دارد تا با انعکاس فعالیت های هنرمندان عرصه تلویزیون، سینما، تئاتر، موسیقی، و... مردم ایران را با فضای فعالیت های هنری و فرهنگی کشور در پایتخت و دیگر مناطق کشور آشنا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز