معاونان وزرای ایتالیا از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۰۱:۱۹
کد خبر: ۵۵۴۳۱۲
معاونان وزرای ایتالیا از موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند
معاون وزیر میراث و فعالیت های گردشگری و معاون وزیر امور خارجه ایتالیا از نمایشگاه آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا، آنتیمو چزارو معاون وزیر میراث و فعالیت های گردشگری ایتالیا، آمن دولا معاون وزیر امور خارجه ایتالیا، مائورو کنچاتوری سفیر ایتالیا در ایران و کاردار سفارت ایتالیا به همراه علی محمد زارع سرپرست موزه از نمایشگاه آثار ایرانی و خارجی موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

آنتیمو چزارو معاون وزیر میراث و فعالیت های گردشگری ایتالیا در این بازدید گفت: سال گذشته از گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران بازدید داشتم ولی نمایش این آثار در گالری های موزه ومهمتر از آن چیدمان آثار ایرانی و خارجی در کنار هم جذابیت خاصی به این آثار داده است.

معاون وزیر میراث و فعالیت های گردشگری ایتالیا درباره برنامه های فرهنگی- هنری بین ایران و ایتالیا گفت: برنامه مشترک متعددی با ایران در نظر داریم که نشر کتاب، کشف استعدادهای درخشان در جوانان و گسترش آن، برگزاری نمایشگاه از آثار هنرمندان ایرانی و ایتالیایی از جمله این برنامه ها است که با امضای تفاهم نامه می تواند اجرایی شود.

علی محمد زارع سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران ضمن استقبال از پیشنهاد معاون وزیر میراث و فعالیت های گردشگری گفت: موزه با داشتن کانون های موسیقی، نیومدیا، معماری و شهر، طراحی و سینماتک می تواند، فعالیت هایی را در این زمینه ها داشته باشد و در کنار این فعالیت ها می توانیم ورک شاپ و کارگاه های آموزشی و پژوهشی با حضور هنرمندان ایرانی و ایتالیایی برگزار کنیم.

نمایشگاه منتخبی از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران تا ۲۶ خرداد ماه برقرار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز