«رفتن» بهترین فیلم جشنواره‌ی لبنان شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۳:۲۳:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۳۴۵
«رفتن» بهترین فیلم جشنواره‌ی لبنان شد
جشنواره بین‌المللی فیلم «تریپولی» در کشور لبنان تندیس بهترین فیلم بلند خود را به ساخته‌ی برادران محمودی اعطاء کرد.

به  گزارش خبرگزاری برنا، فیلم «رفتن» ساخته برادران محمودی در بخش اصلی جشنواره فیلم «تریپولی» لبنان در رقابت با فیلم‌هایی از کشورهای افغانستان، فرانسه، تونس، هلند، سوئیس، یونان و سوریه در نهایت جایزه بهترین فیلم بلند این رویداد سینمایی را به خود اختصاص داد.

فیلم سینمایی «رفتن» برادران محمودی که هنوز در ایران به اکران عمومی در نیامده تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی فراوانی شرکت کرده است و پیش از این تقدیر ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم  بوسان را برای بهترین کارگردانی و جایزه بزرگ بهترین بازیگر زن را از جشنواره مراکش دریافت کرده است.

 همچنین طبق گزارش رسیده، این فیلم که شب گذشته به عنوان فیلم مراسم اختتامیه فستیوال  دانشگاه «UCLA» در کالیفرنیا  آمریکا انتخاب شده بود با استقبال مخاطبان روبرو شد.

«رفتن» اولین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان است که فیلمنامه‌ی آن با طرحی از نوید محمودی توسط جمشید محمودی نوشته شده است.
 
شرکت دریم لب به مدیریت نسرین میرشب، امتیاز پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «رفتن» به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی  را برعهده دارد.

«رفتن» روایتگر داستان عشقی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود، قصه‌ی عشقی که از همه‌چیز غیر از  معشوق  رنج می‌بیند، رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

در این فیلم بازیگرانی چون رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی و بشیر احمد ایفای نقش کرده‌اند.

نظر شما