تجلیل از فریماه فرجامی در اختتامیه نمایشگاه «خاک وطن»

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۴:۵۷
کد خبر: ۵۵۹۸۱۱
تجلیل از فریماه فرجامی در اختتامیه نمایشگاه «خاک وطن»
اختتامیه نمایشگاه اسکیس کروکی و راندوی «خاک وطن» با تجلیل و تقدیر از فریماه فرجامی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون فردا در گالری هنری برسام برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا، «خاک وطن» مجموعه ۵۸ اثر از سمیرا کاظمی هنرمند معماری و تجسمی بر روی دستمال کاغذی و با استفاده از مواد شوینده، قیر و نفت و.. است که از ابتدای هفته جاری در گالری هنری برسام به مدیریت محمد یوسفی به نمایش گذاشته شده است. این نمایشگاه روز پنجشنبه-۲۸ اردیبهشت ماه- با تجلیل از فریماه فرجامی به پاس سال ها تلاش در عرصه بازیگری به کار خود پایان می دهد. در این مراسم که از ساعت ۱۶ برگزار می شود، همچنین جمعی دیگر از هنرمندان حاضر خواهند بود.

 

فریماه فرجامی در سال ۱۳۳۱ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته دانشکده هنرهای دراماتیک است.  فیلم های سینمایی «مادر»، «پرده آخر»، «نرگس»، «آب و آتش»، «نیم»، «اجاره نشین ها»، «سرب» و سریال های «پهلوانان نمی میرند»،«خانه سبز»، «ولایت عشق»، «روشن تر از خاموشی»، «راه سوم» و... بخشی از کارنامه کاری اوست.

گفتنی است این نمایشگاه  تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه به کار خود ادامه می دهد.

گالری هنری برسام در خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، کوچه پرستو، پلاک ۲۲، واحد ۱ در موسسه فرهنگی هنری برسام واقع است. همچنین مدیریت اجرایی این رویداد را اشکان درویشی و روابط عمومی آن را رکسانا قهقرایی برعهده دارند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز