داوران بین المللی به استودیو «جام رمضان» می‌آیند

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۸:۱۸
کد خبر: ۵۶۹۶۰۵
داوران بین المللی به استودیو «جام رمضان» می‌آیند
دهمین قسمت این برنامه پنجشنبه شب 18 خردادماه با حضور دو داور بین المللی کشورمان روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، دهمین قسمت این برنامه پنجشنبه شب 18 خردادماه با حضور دو داور بین المللی کشورمان روی آنتن شبکه «شما» می‌رود.

قرار است امشب حسن کامرانی فر (داور فوتبال) و فرهاد شاهمیری (داور والیبال) به استودیو جام رمضان بیایند و درباره فوتبال، داوری و ... صحبت کنند.

حسن کامرانی‌فر در ۳۰ فروردین ۱۳۵۱ در مشهد به دنیا آمد. اولین حضور او در رقابت‌های بین‌المللی به سال ۲۰۰۳ برمی‌گردد که دیدار مقدماتی المپیک ۲۰۰۴، بین تیم‌های هند و ترکمنستان را قضاوت کرد. او هم اکنون رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال ایران است.

فرهاد شاهمیری (زاده ۱۳۴۴ - شهریار) داور بین‌المللی والیبال اهل ایران است. شاهمیری در سال ۱۹۹۹ به رده داوران بین‌المللی پیوست. وی از سال ۲۰۰۳ از سوی فدراسیون بین‌المللی والیبال جهت قضاوت در مسابقات نوجوانان جهان و جوانان جهان دعوت شد. شاهمیری در سال ۲۰۰۸ به المپیک لندن دعوت شد و به عنوان کمک داور اول حضور داشت. وی در جام جهانی ۲۰۱۵ نیز سه دیدار مهم از جمله دیدار دوم برزیل ایتالیا را سوت زد. شاهمیری نماینده داوری ایران در المپیک ۲۰۱۶ بود و یک دیدار را قضاوت کرد.

گفتنی است؛ «جام رمضان» علاوه بر گفتگو با ورزشکاران برتر رشته های مختلف ورزشی، جنبه سرگرمی نیز دارد؛ در این برنامه مهمانان با ورزش‌هایی مثل پرتاب دارت، مینی گلف، فوتبال دستی و چالش گزارشگری لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم می‌کنند.

اجرای برنامه بر عهده محمد مقدم و زیبا بنماران است و در میانه برنامه هم مجریان دیگری به برنامه اضافه می‌شوند که به مرور اخبار مربوط به رویدادهای یک سال اخیر مربوط به هر یک از رشته‌های ورزشی در هر قسمت می‌پردازند.

ویژه برنامه «جام رمضان» به تهیه کنندگی علی صادقی، در شب های رمضان حوالی ساعت 23:45 تا 1:30 بامداد از شبکه شما پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز