محکومین به اشرفی اصفهانی رسیدند/ عکس های جدید

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۹:۱۵
کد خبر: ۵۹۳۸۶۲
محکومین به اشرفی اصفهانی رسیدند/ عکس های جدید
مجموعه تلویزیونی "محکومین" که تصویربرداری آن به تازگی در تهران آغاز شده است، امروز دوشنبه 9 مرداد در لوکیشن "منزل" درخیابان اشرفی اصفهانی ادامه می یابد.
به گزارش خبرگزاری برنا، موضوع این سریال اپیزودیک که روز سوم مرداد در خیابان شریعتی تهران کلید خورد، مجازات های جایگزین است.
 
در هر اپیزود از این مجموعه، پرونده ای برای یک شخصیت باز می شود و در طول سریال به سرانجام خواهد رسید. لیلا زارع بعنوان مددکار اجتماعی، در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی داستان است.
 
به گفته بهروز مفید تهیه کننده، این سریال بدلیل اپیزودیک بودنش، جابه جایی های زیادی دارد و بالطبع لوکیشن های متعددی هم خواهد داشت و امروز که ششمین روز از شروع فیلمبرداری را پشت سر می گذاریم  گروه در چهارمین لوکیشن که منزلی واقع در خیابان اشرفی اصفهانی است مستقر شدند و به امید خدا فردا سه شنبه 10 مرداد به لوکیشن جدید خواهیم رفت.
 
مفید ادامه داد: مسعود کرامتی و محمد حاتمی برای ضبط سکانس هایی از قسمت چهارم امروز مقابل دوربین محمدرضا سکوت می روند. در سریال محکومین سعی شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.
 
مجموعه تلویزیونی "محکومین" به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای تولید می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز