در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

احتمال چاپ کتاب داریوش‌ اسدزاده تا دو ماه دیگر

۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۰:۲۰
کد خبر: ۶۴۱۴۹۴
احتمال چاپ کتاب داریوش‌ اسدزاده تا دو ماه دیگر
داریوش اسدزاده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون سوم آذر وارد 94 سالگی شد. وی سال‌هاست در عرصه هنر مشغول فعالیت است اما در حال حاضر در مدیوم تصویر فعالیت نمی‌کند و ترجیح داده خاطرات خود را به نگارش در آورد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، داریوش اسد زاده با اشاره به این که دیگر در هیچ اثری نمایش حضور ندارد گفت: من حالا در سن 94 سالگی ام و به واسطه بالا رفتن سنم دیگر نمی‌توانم  کار کنم.

بازیگر سریال «آژانس دوستی» با اشاره به توجه و اهمیت دیگر هنرمندان به او گفت: درست است که دیگر بازی نمی‌کنم اما بسیاری از هنرمندان همواره جویای احوال من هستند و به من سر می‌زنند این در صورتی است که بسیار از هم دوره‌ای‌های من ازیاد رفته‌اند.

وی با خبر انتشار کتاب خود توضیح داد: کتابی با عنوان «تهران و خاطراتش» نوشته‌ام که در حال نگارش مقدمه است و بعد از آن  به مرحله چاپ خواهد رسید. این کتاب در خصوص خاطرات شخصی من و هم خاطرات زمان‌های قدیم تهران است.

داریوش اسدزاده در پایان گفت: چاپ این کتاب بستگی به وزارت ارشاد دارد و باید ببینیم بررسی‌ها و ویراستاری‌اش چه زمانی تمام می‌شود. شاید تا دو ماه دیگر این کتاب روانه بازار شود البته این در صورتی است که وزارت ارشاد هرچه سریع تر تصمیمش را بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز