دوبله عربی یک مجموعه تلویزیونی

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۳:۱۳
کد خبر: ۶۴۸۵۳۹
دوبله عربی یک مجموعه تلویزیونی
مجموعه تلویزیونی «برادر» که به تازگی در شبکه آی‌فیلم به زبان عربی دوبله شده است، برای مخاطبان عرب‌زبان این شبکه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «برادر» به کارگردانی جواد افشار که در ماه رمضان ۱۳۹۵ از شبکه دو سیما پخش شد، به زبان عربی دوبله شده و برای اولین بار از آنتن کانال عربی آی فیلم به نمایش گذاشته می شود.

ماجرای سریال از آنجایی شروع می‌شود که ناصر، یکی از پسران حاج کاظم، از جانب دشمنان پدرش اغفال می‌شود و به تجارت حاج‌کاظم که بر مبنای حمایت از تولید ملی و فروش برنج ایرانی است، لطمه می‌زند. حاج‌کاظم، پهلوان و تاجر خیری است که به همراه دخترش، که خبرنگاری پر جنب و جوش است و پسر دیگرش مسعود، علیه واردات برنج‌های قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و مسموم به بازار فعالیت می‌کند.

حسن پورشیرازی، حسین یاری، لیلا اوتادی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، پوراندخت مهیمن، سهیلا رضوی، کاوه خداشناس، رضا توکلی، فرج‌اله گل‌سفیدی، محمد رسول صفری، قدرت‌الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی و زهرا فراهانی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه تلویزیونی «برادر»، از چهارشنبه (۲۲ آذر ماه) هر شب ساعت ۲۲ به وقت مکه (۲۲:۳۰ به وقت تهران) روی آنتن آی‌فیلم عربی قرار می‌گیرد.

مخاطبان این شبکه می‌توانند در ساعت‌های ۰۴:۰۰، ۱۰:۰۰ و ۱۶:۰۰ روز بعد تکرار این مجموعه را تماشا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز