در نمایشگاهی با هدف خیریه

نقاشی کودکان زلزله‌زده کرمانشاه روی دیوار می‌رود

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۶۷۰۷۹
نقاشی کودکان زلزله‌زده کرمانشاه روی دیوار می‌رود
نمایشگاه نقاشی «رنگ بر سنگ» با هدف یاری رسانی به کودکان مناطق زلزله زده و با مشارکت بنیاد آفرینش های هنری نیاوران جمعه ۶ بهمن در فرهنگسرای نیاوران گشایش می‎یابد.
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در نمایشگاه «رنگ بر سنگ» که از سوی موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران برگزار می‎شود ۵۰ اثر از آثار کودکان آسیب دیده از زلزله کرمانشاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. عواید حاصل از فروش این آثار صرف ساخت و تجهیز مرکز جامع خدمات بهزیستی ویران شده در شهرستان ریجاب استان کرمانشاه خواهد شد.

موسسه خیریه نیک گامان جمشید تهران به منظور بازگرداندن نشاط اجتماعی عمومی در مناطق آسیب دیده از زلزله با تکیه بر کودکان و نوجوانان و کمک به ترمیم زخم‌های اجتماعی حادثه نسبت به برگزاری کارگاه‎های آزاد نقاشی برای کودکان مناطق زلزله زده در ۲ مقطع سنی ۳ تا ۶ و ۶ تا ۱۳ سال اقدام کرد. حاصل برگزاری این کارگاه‎ها آفرینش بیش از ۲۸۰ اثر هنری از سوی کودکان زلزله زده است که بخشی از این آثار در قالب نمایشگاه «رنگ بر سنگ» در معرض دید عموم قرار می‎گیرد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه روز جمعه ششم بهمن ماه ساعت ۱۷ در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و نمایشگاه نقاشی تا ۱۳ بهمن دایر است.

علاقمندان می‎توانند برای بازدید از این نمایشگاه در روزهای عادی از ساعت ۱۰ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ الی ۲۰ به گالری شماره ۲ مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز