سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه پخش می شود؛

واکنش هواداران فوتبال در شبکه مستند

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۷:۳۸:۳۰
کد خبر: ۷۰۶۸۹۳
واکنش هواداران فوتبال در شبکه مستند
شصت و سومین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «هواداری» ساخته مصطفی امامی روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هوشنگ نصیرزاده کارشناس فوتبال و داور سابق کشور و مصطفی امامی کارگردان مستند «هواداری» مهمان قسمت جدید «به اضافه مستند» خواهند بود و با موضوع هواداران فوتبال در ایران و جو استادیوم‌های ورزشی گفت‌وگو خواهند کرد. همچنین مثل همیشه محمدتقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

«هواداری»، روایتی مستند از واکنش هواداران فوتبال در استادیوم‌های ورزشی ایران است و به انعکاس رفتار مردم نسبت به اتفاقات داخل زمین فوتبال می‌پردازد.

عوامل تولید این مستند عبارتند از پژوهشگر، کارگردان، صدابردار و تهیه‌کننده: مصطفی امامی، فیلمبرداران: مصطفی امامی و مجید پیل‌افکن، صداگذار: بهروز شهامت، تدوینگر: مهدی باقری، دستیار کارگردان: مرتضی خواجه‌حسینی و تهیه شده در: شبکه مستند سیما.

«برنامه به اضافه مستند» با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد. بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ساعت ۹ و جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز