بررسی ابعاد حقوقی ماجرای پردیس سینمایی کوروش (بخش اول) گفت‌و‌گوی اختصاصی برنا با یک کارشناس حقوقی؛

معرکه گیری ممنوع حتی «به وقت شام»

۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۳۳:۲۵
کد خبر: ۷۰۸۱۱۲
معرکه گیری ممنوع حتی «به وقت شام»
محمدرضا شمس، وکیل پایه یک دادگستری درباره اتفاقات هفته گذشته سینما کوروش و همچنین ابعاد حقوقی آن به برنا گفت: «قانونگذار در بحث امنیت و آسایش عمومی به شدت حساس است و این که هر کسی معرکه ای راه بیاندازد تا فروش خود را بیشتر کند به هیچ عنوان پذیرفته نیست، حتی مراجع انتظامی هم چنین صلاحیتی ندارند که بخواهند مجوزی بدهند که در نتیجه آن مجوز آب در دل مردم تکان بخورد، چه برسد زمانی این اتفاق می افتد که داعش یک سال قبل از آن در خیابان های تهران به سمت مردم شلیک می کند، این موضوع خیلی شدت جرم را تاسف بار تر می کند. ضمن این که این اتفاقات با فاصله کمی از زمان برگزاری دادگاه دیگر عوامل داعش که دستگیر شده اند اتفاق افتاد.»

دوشنبه هفته گذشته، مجتمع سینمایی کوروش شاهد تبلیغ عجیبی از گروه تبلیغات و عوامل فیلم سینمایی «به وقت شام» بود که واکنش های متعددی را از سوی هنرمندان و عامه جامعه در پی داشت. ورود چند نفر با لباس داعش و شمشیر و اسلحه و ... به این مجتمع به رغم ادعای عوامل این فیلم که قرار بود این اتفاق فضای شادی را رقم بزند این تمهید عجیب تبلیغاتی ترس و وحشت را به فیلم حاتمی کیا منتسب کرد. اتفاقی که از سمت او رد شد.

خبرگزاری برنا در گفت‌و‌گو با محمدرضا شمس، وکیل پایه یک دادگستری، از چند زاویه این موضوع را بررسی کرده است که به زودی آن را می خوانید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز