در مراسم خاکسپاری گوینده پیشکسوت (گزارش اختصاصی خبرنگار برنا)

پیکر‌ قاسم افشار تشییع شد/ وداع با صدای ماندگار رادیو و تلویزیون

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۸:۲۹:۲۲
کد خبر: ۷۰۸۱۸۸
پیکر‌ قاسم افشار تشییع شد/ وداع با صدای ماندگار رادیو و تلویزیون
پیکر زنده یاد قاسم افشار گوینده پیشکسوت صدا و سیما امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مراسم تشییع پیکر قاسم افشار گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با پخش نوای آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و گویندگانی از جمله فواد بابان، مهناز شیرازی، رحمان نظام اسلامی، حسن سلطانی، مازیار ناظمی، مرتضی حیدری حجت الاسلام اکرمی، حسین رنجبران مدیرکل صدا و سیما و... در این مراسم حضور داشتند.

تشیع+پیکر+مرحوم+_قاسم+افشار_+گوینده+پیشکسوت+خبر+8

در این مراسم رحمان نظام اسلامی مجری تلویزیون با اشاره به سابقه طولانی فعالیت قاسم افشار در عرصه رسانه اظهار داشت: افشار بعد کار در رسانه در موسسه خیریه فعالیت داشت و در مناطق محروم به مستمندان کمک می کرد.

تشیع+پیکر+مرحوم+_قاسم+افشار_+گوینده+پیشکسوت+خبر+3

در ادامه مراسم تشییع پیکر گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون مهناز شیرازی گوینده خبر از افشار به عنوان مردی وارسته، مردم دار، دادرس و شوخ طبع یاد کرد و گفت: افشار در جلوی دوربین جدی و سرسخت بود و وقتی از جلوی دوربین کنار می رفت لحظات خوشی را با دوستانش سپری می کرد.

تشیع+پیکر+مرحوم+_قاسم+افشار_+گوینده+پیشکسوت+خبر+5

شیرازی ادامه داد: افشار حتی زمانی که در رسانه فعالیت نداشت ارتباط خود را با همکارانش حفظ کرده بود و خبر فوت او برایم باور کردنی نبود.

تشیع+پیکر+مرحوم+_قاسم+افشار_+گوینده+پیشکسوت+خبر+2 - Copy

در پایان این مراسم بعد از برگزاری نماز میت به اقامت حجت الاسلام اکرمی پیکر زنده یاد قاسم افشار به سمت بهشت زهرا (س) تشییع شد تا در کنار مزار دخترش به خاک سپرده شود.

تشیع+پیکر+مرحوم+_قاسم+افشار_+گوینده+پیشکسوت+خبر+0

 

نظر شما