پخش از شبکه چهار سیما

مهمان امشب برنامه «معنای زندگی» مشخص شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۸:۲۴
کد خبر: ۷۱۶۹۵۱
مهمان امشب برنامه «معنای زندگی» مشخص شد
بیست و پنجمین قسمت از ویژه برنامه رمضانی شبکه چهار سیما امشب با حضور دکتر همایون همتی روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه رمضانی «معنای زندگی» که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر شب با دعوت از اساتید به نام در حوزه‌های مختلف جامعه شناسی، روانشناسی، فلسفه، مردم شناسی و ... به معنای زندگی در دنیای دیجیتالی امروز پرداخته است، امشب (22 خرداد) میزبان دکتر همایون همتی استاد دانشگاه می شود.

بنابراین گزارش، دکتر عبدالحمید ضیایی مجری برنامه در گفت‌وگو با دکتر همتی به موضوع  الحاد مدرن و معنای زندگی می پردازد.

جریان الحاد مدرن در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، علمی، و فلسفی تمام توش و توانش را به کار گرفته تا مردمان را از خدا دور کند. در مقابل هم الهی دانان سعی دارند با اتخاذ مواضعی حساب شده و دانشی و مبرهن، دامن کبریایی خدا را از نقدها و اشکالات و شبهات ملحدان مدرن پاک دارند.

برنامه «معنای زندگی» هم برای ترسیم جریان الحاد مدرن و مختصات آن و نشان دادن گوشه ای از مجاهدت‌های الهی دانان سراسر عالم در نقادی الحاد جدید از استاد همایون همتی دعوت کرده تا با حضور در این برنامه به این پرسش ها پاسخ دهد که : بی خدایی جدید چقدر جدی است و در مقابل آن چه باید کرد؟ بی خدایی جدید بیشتر مدیون دلیل است یا علت؟اگر مرگ نبود خدا و بودنش معنا داشت؟در فضای بی خدایی جدید چگونه میتوان از معنای زندگی سخن گفت؟

«معنای زندگی» به تهیه کنندگی محسن کرمی و سردبیری دکتر عبدالله صلواتی  در 30 قسمت 50 دقیقه ای هر روز ساعت 19 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

معنای. همتی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز