دردسر جدید برای شبکه سه

احسان علیخانی گرفتار دادستانی تهران شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۱۷۶۱۳
احسان علیخانی گرفتار دادستانی تهران شد
حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، دادستان عمومی و انقلاب تهران را موظف کرد ادعاهای مطرح شده در برنامه ماه عسل که مربوط به نوعی بیماری کمتر شناخته شده است را در اسرع وقت پیگیری و نتیجه را گزارش کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ هشتم خرداد در برنامه ماه عسل، احسان علیخانی میزبان یاسمین اشکی بود که برای واکسنی به نام HPV تبلیغ کرد. او که در این برنامه گفته بود به بیماری ویروسی مبتلا شده است و از طریق این واکسن بعد از 10 سال درمان شده است، درخواست کمک مالی برای تولید این واکسن در ایران را از طریق این برنامه پر مخاطب کرد، حالا بعد از گذشت چند روز و همچنین واکنش های مختلفی که درخصوص این واکسن از سوی افراد و سازمان های مختلف گرفته شد، دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور پیگیری این موضوع را داد و همچنین دستور داد پول جمع شده برای این منظور جمع آوری شود تا تکلیف این موضوع روشن شود.

روابط عمومی دادستانی کل کشور در این باره اعلام کرد؛ در پی پخش برنامه‌ای در تاریخ 8/3/97 در یکی از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران و طرح ادعاهایی درباره نوعی بیماری، معاونت حقوق عامه دادستانی کل کشور پس از انجام بررسی‌های لازم و اعمال و اعلام نظر کارشناسان و متخصصان ذی ربط درخصوص کذب بودن مطالب و ادعاهای مطرح شده در آن برنامه، گزارشی به دادستان کل کشور ارائه داده است.

به دنبال این بررسی های اولیه،دادستان عمومی و انقلاب تهران از سوی دادستان کل کشور مامور شد برابر با مقررات، در اسرع وقت و با توجه به آثار و تبعات ادعاهای مطرح شده در آن برنامه در جامعه، موضوع را پیگیری و تعقیب کند و نتیجه نیز برای عموم اعلام شود.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری همچنین دستور داد نسبت به وجوه جمع آوری شده نیز برابر مقررات اقدام و از تضییع حقوق عامه جلوگیری شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز