انتقاد شدید به موسسه پخش فیلم تابستان داغ؛

عصبانیت بازیگر سینما از طراحی پوستر/ حق من ضایع شد

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۴:۰۸
کد خبر: ۷۱۷۹۰۳
عصبانیت بازیگر سینما از طراحی پوستر/ حق من ضایع شد
مینا ساداتی بازیگر سینما که سابقه بازی در فیلم های «سعادت آباد»، «فروشنده»، «خانه پدری»، «خرگیوش» و ... را در کارنامه خود دارد، واکنش تندی به پوستر طراحی شده برای فیلم «تابستان داغ» که او برای بازی در این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن مکمل از جشنواره پکن شده است نشان داد، او در صفحه شخصی خود نوشت: «اولین بار نیست آخرین بار هم نخواهد بود که بی سوادی طراحان گرافیک و علاقه های شخصی! آقایان به اصطلاح صاحب نظر!! سوار بر متن اصلیِ جریان هنری ساخت و اکران تا عرضه محصول به اصطلاح فرهنگی فیلم و به طور کلی رسانه ی فاخر سینما شده است.»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ متن کامل یادداشت مینا ساداتی به این شرح است:

«اولین بار نیست آخرین بار هم نخواهد بود که بی سوادی طراحان گرافیک و علاقه های شخصی! آقایان به اصطلاح صاحب نظر!! سوار بر متن اصلیِ جریان هنری ساخت و اکران تا عرضه محصول به اصطلاح فرهنگی فیلم و به طور کلی رسانه ی فاخر سینما شده است.

ظاهرا آقایان در موسسه ی تصویر گستر پاسارگاد بدون تماشای فیلم ها و آگاهی و دانش درباره موضوع و متن کار در حین خوردن تخمه و هندوانه تصمیم به بیرون دادن پوسترها و دی وی دی های نمایش خانگی فیلم ها می گیرند و تمام.

البته که مشت نشانه خروار است و سینمای حال حاضر بعضا گوشه ایی از بحران زدگی فعلی کشور را نشان می دهدو اینچنین شد که امید به بودن هرکس در جایگاه واقعی خود در دولت تدبیر و امید هم امکان پذیر نشد.»

فیلم تابستان داغ در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سیزده شاخه نامرد شد و موفق به دریافت  سیمرغ از این جشنواره شد.

این فیلم قرار است از 28 خردادماه در شبکه نمایش خانگی پخش شود.

تابستان داغ

 

نظر شما