در مسجد بلال سازمان صدا و سیما؛

حسین عرفانی چراغ هر محفلی را روشن می کرد/ گزارشی از مراسم ختم مرحوم حسین عرفانی

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۴:۵۳
کد خبر: ۷۵۳۶۳۹
حسین عرفانی چراغ هر محفلی را روشن می کرد/ گزارشی از مراسم ختم مرحوم حسین عرفانی
روز گذشته مراسم ختم حسین عرفانی دوبلور کشورمان در مسجد بلال سازمان صدا و سیما با حضور چهره های شاخص هنری و دوست داران این هنرمند برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  در این مراسم علاوه بر خانواده مرحوم حسین عرفانی، هنرمندان و مدیران فرهنگی از جمله منوچهر اسماعیلی، جلال مقامی، ناصر ممدوح، حمید منوچهری، تورج نصر، افشین ذی‌نوری، داود نماینده، مینو غزنوی، صفا آقاجانی، معصومه آقاجانی، محمدرضا ورزی، اردشیر منظم، منوچهر والی‌زاده، محمود قنبری، علیرضا جاویدنیا، بیوک میرزایی، امیرمحمد صمصامی، گیتی معینی، پرویز ربیعی، غلامعلی افشاریه، آزیتا لاچینی، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و ... حضور داشتند.

در مراسم ترحیم حسین عزفانی ابوالحسن تهامی و داود نماینده ـ از دوبلورهای باسابقه ـ‌ در جملاتی کوتاه به سخنرانی پرداختند.

ایتدا مراسم داود نماینده دوبلور با سابقه کشورمان در سخنانی گفت: حسین عرفانی همان پروانه‌ای در محفل ما بود. این روزها متعلق به امام حسین (ع) است و حسین عرفانی هم در این روزهای حسینی شوق پرواز گرفت. با همه وجود در این روزهای حسینی برای همه بیماران دعا کنیم.

این دوبلور با اشاره به غم فقدان حسین عرفانی، گفت: از این به بعد تو را یواشکی در خواب خواهم دید. روزگار غریبی است، از این به بعد لبخندهای تو را در قاب دلم می‌گذارم. تو که همیشه در جریان مشکلات دوبلورها بودی.

در ادامه ابوالحسن تهامی از دیگر گویندگان پیشکسوت نیز در سخنانی گفت: کلامی ندارم اضافه کنم. حسین عرفانی را آن‌طور که بود می‌شناختید. صدای پرطنین و مقتدری داشت. در هر محفلی که می‌آمد چراغ آنجا را روشن می‌کرد.

او ادامه داد: او ۵۵ سال کار کرد و ۵۵ سال دستاورد بود، ۵۵ سال ماندگاری چه زود یار و دیار را ترک کردی.

حسین عرفانی ـ دوبلور پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما ـ چهارشنبه (21 شهریور ماه) در سن ۷۶ سالگی، در بیمارستان درگذشت. او بیش از پنج دهه در عرصه دوبله فعالیت داشت. مراسم تشییع این هنرمند فقید پنجشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد بلال برگزار و پیکرش در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

مراسم+ختم+حسین+عرفانی

مراسم+ختم+حسین+عرفانی (2)

مراسم+ختم+حسین+عرفانی (3)

مراسم+ختم+حسین+عرفانی (4)مراسم+ختم+حسین+عرفانی (5)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز