از ۱۶ تا ۱۸ مهر؛

«رپرتوار دانایی» در فرهنگسرای بهمن به روی صحنه می رود

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۶:۱۶
کد خبر: ۷۶۱۸۹۳
«رپرتوار دانایی» در فرهنگسرای بهمن به روی صحنه می رود
سالن مبارک فرهنگسرای بهمن از 16 تا 18 مهر به مدت سه روز با سه اثر نمایشی با عنوان «رپرتوار دانایی» پذیرای علاقه مندان تئاتر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ اجرای رایگان این رپرتوار که نتیجه تلاش سه ماهه ی دوره های آموزش بازیگری در سطح فرهنگسراها و موسسات آموزشی شهر تهران با طراحی، کارگردانی و مدیریت مریم داننده فرد می باشد، به شرح ذیل است؛ 

دوشنبه 16مهر: نمایش نامه خوانی «کوکوی کبوتران حرم» ساعت 17 و «پزشک نازنین» ساعت 19 

سه شنبه 17 مهر: نمایشنامه خوانی «اولین پرواز» ساعت 15 و «کوکوی کبوتران حرم» ساعت 17 و اجرای نمایش «ممسوخ»  ساعت 19

چهارشنبه 18 مهر: اجرای نمایش «ممسوخ» ساعت 19 و نمایشنامه خوانی «پزشک نازنین»  ساعت 17

نمایشنامه خوانی «اولین پرواز» را سها پاکباز، سید علی جلالی، آرتین جلیلی، مرجان حسینی، باران محمودپور، ستایش سادات هاشمی بر اساس نوشته ای از بیژن مفید و دراماتورژی مریم داننده فرد و نمایشنامه خوانی «پزشک نازنین» نوشته نیل سایمون را آیدا باروطکوب، آتنا خان پناه، محمد مهدی خطیبی، یلدا خطیبی، پارسا خطیبی، رامتین شاه حسینی، درسا شیرخانی و ملینا ملازم  برعهده دارند.

«کوکوی کبوتران حرم» بر اساس نمایشنامه ای از علیرضا نادری و دراماتورژی مریم داننده فرد را آرزو پرتوی، غزاله حسنی، مینا حق گویی، فاطمه رضایی آزاد، مهتاب رضایی، آرزو سالارنژاد، مینا فضلی، یاسمن گودرزی، سارا مجیدی، سهیلا معتمدی، هانیه مهراجی، سیمین وحدانی و به دستیاری مائده سنقریان، خوانش می کنند.

در اجرای نمایش «ممسوخ» به نویسندگی مریم داننده فر، المیرا ابراهیمی، سانیا بختیاری، سارا جعفری، زهرا خدامرادی، مائده صادقی، هستی مرادی، آتنا نیکنام و کیمیا ولایی به دستیاریِ بهنوش جعفری ایفای نقش می کنند.

همچنین موسیقی و نورپردازی این آثار  به ترتیب برعهده ی سیاوش حکیم و جلیل روحانی است.

هدف اصلی اجرای این رپرتوار انجام امور خیریه با دعوت از مددجویان، خیرین و موسسات و نهادهای خیریه می باشد تا دقایقی بتوانند از نظر فرهنگی و با کمک هنر والای نمایش به رسالت نوع دوستی و دستگیری از مددجویان بپردازد.

علاقه مندان برای تماشای این نمایش نامه ها می توانند به سالن مبارک فرهنگسرای بهمن به نشانی، میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تفلن 55051386 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز