به کارگردانى رحیم بهبودى فر؛

«هشتگ» یک میلیاردى شد/ پرطرفدارترین کمدى هفته

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۰۵:۵۱
کد خبر: ۷۶۳۵۲۹
«هشتگ» یک میلیاردى شد/ پرطرفدارترین کمدى هفته
فیلم کمدى «هشتگ» با افزایش فروش خود در هفته دوم اکران و عبور از مرز یک میلیارد تومان، پرطرفدارترین کمدى هفته دوم نیز لقب گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایى «هشتگ» به کارگردانى رحیم بهبودى فر و تهیه کنندگى مقصود جبارى و محمد على کیانى با قرار گرفتن در رده دوم جدول فروش هفتگى اکران، پرطرفدارترین کمدى هفته دوم نیز لقب گرفت و توانست پس از ١٤ روز اکران از فروش یک میلیارد تومان عبور کند و همچنان به فروش موفق خود در سینماهاى کشور ادامه دهد.

فیلم «هشتگ» در هفته جارى موفق شد به فروشی نزدیک به دو برابر هفته نخست اکرانش دست یابد و با فروش ۵۸۷ میلیون تومانی خود پس از «مغزهاى کوچک زنگ زده» در رده دوم پرفروش ترین فیلم هاى هفته دوم اکران قرار گرفت.

نویسندگی فیلم «هشتگ» را نیز رحیم بهبودی‌فر بر عهده داشته و #نیوشا_ضیغمی و #بهاره_رهنما با نقش هایی متفاوت به همراه بیژن بنفشه خواه، حدیث فولادوند، ارسلان قاسمی، محمدعلی کیانی، مهرداد فلاحتگر و امید روحانی با حضور محسن ملکی و سید جواد هاشمی در این اثر حضور دارند. همچنین آرتین پشنگ، امیرعلی نیازی، محمدمهدی احمدی و ثنا کیانی به عنوان بازیگران کودک و نوجوان در این فیلم حضور دارند.

کمدى «هشتگ» از ٤ مهر اکران خود را به سرگروهى پردیس زندگى آغاز کرده است و پخش آن را موسسه سینمایى راه عرفان به مدیریت محسن مسافرچى برعهده دارد

نظر شما