گزارشی از فروش فیلم‌های ساعد سهیلی؛

بازیگری که نوروز برایش خوش یمن است

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۰۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۶۳۵۷۴
بازیگری که نوروز برایش خوش یمن است
با آغاز اکران فیلم سینمایی «ماهورا» با بازی ساعد سهیلی به بررسی فروش فیلم هایی پرداختیم که این بازیگر جوان در آن ها ایفای نقش کرده است. نکته جالب کارنامه کاری ساعد سهیلی به گیشه فیلم هایی باز می‌گردد که با بازی او در تعطیلات نوروزی 4 سال گذشته به نمایش درآمدند به گونه ای که می توان از ساعد سهیلی به عنوان فاتح گیشه فیلم های اکران نوروز یاد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم‌های «رخ دیوانه»، «۵۰کیلو آلبالو»٬ «گشت۲» و «لاتاری» به ترتیب در تعطیلات نوروزی چهار سال گذشته به نمایش در آمدند و در مجموع بیش از ۶۰ میلیارد تومان فروش کردند تا ساعد سهیلی خیلی زود به یکی از بازیگران پولساز سینمای ایران تبدیل شود.

یکی دیگر از نکات جالب کارنامه سهیلی به فروش فیلم‌های غیر کمدی او باز می‌گردد؛ «رخ دیوانه» و «لاتاری» فیلم‌های اجتماعی هستند که با استقبال مخاطبان روبرو شدند و به فروش بسیار قابل قبولی دست یافتند تا فروش فیلم های ساعد سهیلی به فیلم های کمدی محدود نشود.

اما موفقیت فیلم‌های ساعد سهیلی تنها به اکران‌های نوروز باز نمی‌گردد. این بازیگر در زمستان سال گذشته که فصل کم مخاطب سینما به حساب می‌آید فیلم «پل خواب» را روی پرده داشت که توانست با استقبال مخاطبان روبرو شود. 

این بازیگر در ابتدا با فیلم «گشت ارشاد» توانست با مخاطبان ارتباط برقرار کند اما حواشی اکران آن فیلم مانع از فروش بیشتر این فیلم شد.

ساعد سهیلی سال گذشته، با سه فیلم «اتاق تاریک» ،«ماهورا»و «لاتاری» به سی وششمین جشنواره فیلم فجر آمد اما در ناباوری بسیاری از منتقدان، نام او حتی جزو لیست کاندیداهای داوران این دوره از جشنواره قرار نگرفت تا این اتفاق واکنش بسیاری سینماگران، منتقدان و مخاطبان را در پی داشته باشد.

ساعد سهیلی به تازگی پیشنهاد بازی در «نهنگ آبی» فریدون جیرانی را پذیرفته و این روزها برای اولین بار در یک سریال شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می‌کند.

نظر شما