اقتباسی از یک مجموعه مانگای ژاپنی؛

کارگردان فیلم ترستناک «آن» در تدارک حمله به تایتان ها!

۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۳۵:۰۷
کد خبر: ۷۷۰۵۶۲
کارگردان فیلم ترستناک «آن» در تدارک حمله به تایتان ها!
اندی موشیاتی کارگردان فیلم ترسناک پرفروش «آن» پروژه جدید خود را برای کمپانی برادران وارنر می‌سازد. او قرار است نسخه سینمایی «حمله به تایتان‌ها» را کارگردانی کند که اقتباسی از یک مجموعه مانگای ژاپنی است.

به گزارش گروه فرهنگو  هنر خبرگزاری برنا؛ کامیک بوک‌های «حمله به تایتان‌ها» با متن و تصویرسازی هاجیمه ایسیاما هنرمند ژاپنی منتشر شد و با فروش ۷۶ میلیون نسخه از زمان انتشار نسخه چاپی در سال ۲۰۰۹ یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای ژاپنی بوده است.

داستان‌های ایسیاما در دنیایی می‌گذرد که انسان‌ها در شهرهای احاطه شده بین دیوارهای عظیم زندگی می‌کنند تا از آنها در برابر موجودات غول‌آسایی که تایتان نام دارند، محافظت کنند.

ورایتی گزارش داده که دیوید هیمن تهیه کننده مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» و سری «جانوران شگفت‌انگیز» همراه با مسی اوکا و باربارا موشیاتی تهیه نسخه سینمایی «حمله به تایتان‌ها» را بر عهده خواهند داشت.

این اولین بار نیست که این مانگای ژاپنی به فیلم تبدیل می‌شود‌. شینجی هیگوچی در سال ۲۰۱۵ نسخه ژاپنی آن را ساخت که در دو قسمت نمایش داده شد و ۴۶ میلیون دلار فروخت. در سال ۲۰۱۳ هم یک سریال انیمه بر اساس «حمله به تایتان‌ها» ساخته شد.

«آن» به کارگردانی موشیاتی که بر اساس رمانی از استیون کینگ ساخته شد، با ۷۰۰ میلیون دلار فروش در سراسر دنیا یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما لقب گرفت. او در حال حاضر مشغول ساخت قسمت دوم این فیلم با نام «آن: بخش دوم» با بازی جسیکا چستین، جیمز مک‌اووی و بیل هیدر و ایسایا مصطفی است.

نظر شما