آخرین اثر اکران شده از عزت‌الله انتظامی؛

«زادبوم» در شبکه نمایش خانگی

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۹:۲۴
کد خبر: ۷۷۳۰۳۸
«زادبوم» در شبکه نمایش خانگی
فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داودی و تهیه کنندگی بیتا منصوری از روز گذشته توسط موسسه هنرنمای پارسیان در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «زادبوم» در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمده است و از میان شش نامزد سیمرغ بلورین این رویداد، جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی متن را دریافت کرد و همچنین در بخش بین الملل جشنواره نیز به عنوان بهترین فیلم پلاک طلایى سیمرغ و سیمرغ نگاه ملى را از آن خود کرد.

در این فیلم که فیلمبرداری آن در کشور آلمان، امارات و ایران انجام شده است ، بازیگرانی چون عزت‌ الله انتظامی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، بهرام رادان، پگاه آهنگرانی، مهدی سلوکی، احمد کاوری، رضا آحادی، هوشنگ توکلی، علی مردانه، عطاءا…مرادی، رناته بیلیب‌ترو، اولریکه کارگوس و هنده کلاین به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان «زادبوم» درباره ارتباط شخصیت هاى اصلی فیلم با زادگاه، خانواده ، سیاست و هویت گمشده‌اشان در شرایط اجتماعی جامعه است. فیلم درباره خانواده اى ازهم پاشیده است که هرکدام در گوشه اى از دنیا زندگى مى کنند و وقایعى آنها را دوباره گرد هم مى آورد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز