سعید نعمت الله در صفحه شخصی اش منتشر کرد/ سانسورهای سریال «زیر پای مادر» لو رفت؛

از اسم سریال سانسور کردند تا فینال/یه سریال جهان سومی توی یه تلویزیون جهان سومی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۵۴:۵۰
کد خبر: ۷۷۳۶۸۰
از اسم سریال سانسور کردند تا فینال/یه سریال جهان سومی توی یه تلویزیون جهان سومی
سعید نعمت الله نویسنده سریال «زیر پای مادر» با انتشار تصویری از خود و پریوش نظریه به شرح نکاتی در خصوص سانسور این سریال پرداخت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سعید نعمت الله نویسنده سریال «لبخند رخساره» با انتشار تصویری از خود و پریوش نظریه به شرح نکاتی در خصوص سانسور این سریال پرداخت که در ادامه از نظر می گذرانید:

«پست موقت:

نه که فیل م، یاد هندستون کرده باشه، نه. بلای روحی که سرمون اوردن توی لبخند رخساره رو هیچ وقت فراموش نمی کنم. تا قبل از لبخند هیچ کدوم از کارهای من دچار سانسور نشده بود. توی ایام پخش قسمت آخر اما به شکل ناگهانی شب جلوی پخش کار گرفته شد. فرداش یه بابایی رو فرستادن باکس که نشست و توی یه فضای امنیتی که به وجود اورده بود، ٢٠ دقیقه از قسمت فینال زد و مجموعه سکانس هایی که از تخیل خلیل بر می اومد رو برداشت گذاشت به عنوان سکانس اصلی که خلیل میاد پیش بهناز و سکانس پایانی پری وشم حذف کردن. بعد پخش مردم ریختن به فحش دادن. فقط من و خانم نظریه حرف زدیم و از سانسور وسیع قسمت آخر گفتیم. بقیه عوامل انگار نه انگار که اصلن از چیزی خبر دارن. تا همین امروز که این پا ورقی عکس بالا رو مینویسم هر جا توی اتاقی از مدیران تلوزیون پا گذشتم بی رودروایسی اون چیزایی که باید می گفتم بهش گفتم. تلخ ترین موضوع این بود که فردای پخش قسمت پایانی آقایون مصاحبه کردن و نقد قسمت آخر رو کردن که ال بوده و بل بوده! باورتون میشه رفقا؟ خودشون خود خودشون کشتن و خود خودشون مراسم عزا براش گرفتن و های و های کردن. از اسم کار سانسور کردن تا فینال. هر چی گفتیم که به خرج مخاطب نرفت. من همیشه طرف حسابم مخاطب بود و ، ولاغیر. مخاطب ، رفیق، من خر ، شما کار درست ، سخت بود پی بردن به این سانسور گسترده در قسمت پایانی یه سریال جهان سومی توی یه تلویزیون جهان سومی با یه نویسنده جهان سومی و یه سانسور چی جهان سومی؟ هان کار درستا؟»

Untitled

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز