در شبکه العالم؛

بررسی حکم حبس ابد برای رهبر بزرگترین گروه شیعه بحرین

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۵۸:۱۸
کد خبر: ۷۷۴۱۲۱
بررسی حکم حبس ابد برای رهبر بزرگترین گروه شیعه بحرین
حکم حبس ابد «شیخ علی سلمان» از رهبران انقلاب بحرین با حضور کارشناس بحرینی در « نقطه تواصل» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در برنامه امشب «نقطه تواصل» شبکه العالم، بازتاب اخبار مربوط به حکم حبس ابد برای شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی بحرین در رسانه ها و شبکه های اجتماعی این کشور بررسی می شود.

در این برنامه «جیهان عبدالنبی» مجری برنامه با طرح سئوالاتی از «ابراهیم المدهون» کارشناس بحرینی ، واکنش مردم بحرین را درباره حکم داداگاه بحرین علیه شیخ علی سلمان از رهبران انقلاب بحرین را جویا شده است.

در این برنامه « المدهون» درباره بازتاب این حکم و آنچه که رسانه ها و مطبوعات بحرینی به آن پرداختند و همچنین واکنش ها در شبکه های اجتماعی می پردازد.

کارشناس برنامه با توجه به جو حاکم در بحرین تاکید دارد تاکید صدور حکم حبس ابد علیه شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق، نشانه ادامه حکومت سرکوب و وحشت در بحرین است.

جمعیت اسلامی الوفاق ملی بحرین، بزرگترین جمعیت سیاسی مخالف در این کشور است که رژیم آل خلیفه آن را منحل و شیخ علی سلمان دبیرکل این جمعیت را زندانی کرده است. 

این برنامه تاکید می کند که مردم بحرین از فوریۀ سال ۲۰۱۱ تقریباً به‌طور روزانه با برگزاری تظاهرات و اعتراضات خیابانی، خواهان برکناری رژیم آل خلیفه و آزادی زندانیان سیاسی هستند.

«نقطه تواصل» امشب ساعت 20 به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود و تکرار آن فردا ساعت 14 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز