فرهنگسرای تهران برگزار می کند

آیین رونمایی از کتاب "من دیگر ما "

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۹:۲۸
کد خبر: ۷۸۳۸۲۴
آیین رونمایی از کتاب من دیگر ما
فرهنگسرای تهران معرفی و بررسی مجموعه کتابهای "من دیگر ما" تالیف حجت الاسلام و المسلمین محسن عباسی والد را جمعه 16 آذر در مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) برگزار می کند

 به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، رونمایی و بررسی مجموعه اثار حجت الاسلام و المسلمین محسن عباسی والد با عنوان " من دیگر ما " با موضوع " مهارت های تربیت فرزند در دنیای امروز "برگزا رمیشود    

"منِ دیگرِ ما» تلاش می کند با تکیه بر مبانی دینی، مهارت های تربیت فرزند در دنیای امروز را با قلمی ساده و روان به پدران و مادران آموزش دهد.

این اثر، که به قلم جذاب و دلنشین محسن عباسی ولدی نوشته شده است، تا کنون 22 بار تجدید چاپ شده و اکنون با ویرایشی جدید و اضافه شدن دو جلد دیگر، آماده استفاده علاقه مندان و دغدغه مندان شده است. هفت جلد این کتاب، با عناوین زیبا و جذابش، تقریبا اکثر دلمشغولی های والدین و مسائل پرکاربرد، روزمره و تازه تربیت فرزند را در بر می گیرد.

جوجه های رنگی و بچه های فرنگی ،خارهای گل شده و گل های خارشده ،پرنده های در قفس و کودکی های نارس ،بازی های عسلی و عسل های بدلی ،قاب سراب نشان و بیداری خواب نشان ،،بازی روی ابر خیال و کودکی های رو به زوال ،ارتش رایانه ای و نوازش تازیانه ای از جمله این اثار این نویسنده است .  در بخشی از این کتاب می خوانیم :

بچه که بودم، مادرم برایم جوجه می خرید؛ از همین جوجه های رنگی؛ دانه ای پنج تومان. اولش فکر نمی کردم بزرگ کردنشان، کار چندان سختی باشد؛اما بعد فهمیدم پرورش جوجه ها، فوت و فن خودش را دارد. 

باید کودکی کرد تا بزرگ شد. بچه هایی که از بچگی کردن محروم می شوند، بزرگ هم که می شوند، کودک می مانند. این کودکی های نارس، یکی از موانع بزرگ در مسیر تربیت فرزند است. پرنده های کوچک خانه ما، اگر آزاد نباشند، نمی توانند کودکی کنند.

 در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین صالح نیا ، امام جمعه کن ، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 22 و چهره های فرهنگی به عنوان میهمان برنامه حضور خواهند داشت . عباسی ولد در این برنامه از کتابها ی خود صحبت خواهد کرد 

در انتهای برنامه رونمایی از مجموعه اثار "من دیگر ما" رونمایی خواهد شد . در حاشیه این برنامه کارگاه قصه گویی خلاق توسط پری رضوی یام  نویسنده گرگهای خط خطی  برای کودکان نیز برگزار خواهد شد . علاقمندان و خانواده های محترم جهت شرکت دراین برنامه متوانند در روز یاد شده به مجتمع فرهنگی اجتماعی امام علی (ع) به نشانی : میدان المپیک ، خ هوانیروز ، بلوار گلها ، یاس ششم ، خیابان طوبی ، مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 44143777 تماس حاصل نمایند . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز