در یک بررسی سینمایی؛

سینمایی بدون تماشاگر و غم انگیز /سینمایی که با سه تماشاگر اکران می کند / ببینید

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۸۴۷۳۴
سینمایی بدون تماشاگر و غم انگیز /سینمایی که با سه تماشاگر اکران می کند / ببینید
مجتبی احمدی - وضعیت استقبال تماشاگران از سینما ؛ تئاتر و بسیاری از اتفاقات فرهنگی هنری متاثر از وضعیت اقتصادی کمی که نه ؛ بیشتر از کمی نگران کننده است در حالی که سالن سینمایی در حد و اندازه سینمای فلسطین با تجهیزات و امکانات مجهز برای روشن ماندن چراغش هزینه بر است؛ اما این شرایط اجازه نمی دهد تا سینما داران وضعیت مساعدی را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ با آغاز اکران فیلم کلمبوس(که به زودی در خبر گزاری برنا تحلیل و بررسی میشود ) . برای تهیه گزارشی به سینما فلسطین رفتیم تا فیلمی را که تبلیغات بسیاری دارد و از بازیگران چهره و پرطرفداری هم بهره می برد و این احتمال وجود دارد با استقبال تماشاگران بسیاری هم مواجه شود و فروش میلیاردی را هم تجربه کند؛ اما با اتفاق عجیب و غریب مواجه شدیم به رغم اینکه بررسی ما نشان از این داشت که فیلم در پردیس های مختلف فروش خوبی داشته است؛ اما سینما فلسطین با وجود اکران چند فیلم خالی از تماشاگر بود . با این وصف که تعدا تماشاگران از تعداد کارکنان سینما کمتر بودند . فیلم کلمبوس تنها با حضور سه تماشاگر در سالن اصلی سینما فلسطین اکران شد در حالی که یک نفر مسئول گیشه، یک نفر مسئول حراست ، یک نفر فروشنده بوفه و دو نفر مسئول سالن نمایش فیلم در سینما فعال بودند و این نگرانی که چرا در مرکزی ترین نقطه شهر سینما در اولین روز اکران یک فیلم خالی از تماشاگر است در صورت تک تک خانواده سینما دار نمود پیدا می کند . 

به سرعت چند سینمای مرکزی شهر را نیز بررسی کردیم  تا متوجه بشویم در روز چهار شنبه 14 آذر سینماهای شهر تهران با تعداد انگشت شماری از تماشاگر اکران فیلم داشته است ، این سوال پیش می آید که چه کسی در روزهایی که تعداد کارکنان سینما از تماشاگرانش بیشتر است مسئول هزینه های سالن سینماست ؟ 

 

سینما فلسطین

نظر شما