از کانال اردوی شبکه سحر؛

روایت «قصه های قدس» در شبکه سحر

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۵:۱۹:۲۹
کد خبر: ۷۸۵۲۵۷
روایت «قصه های قدس» در شبکه سحر
مجموعه 6 قسمتی مستند «قصه های قدس»، که روایتی نو از تفاوت تفکر یهودیت و صهیونیسم از زبان خود یهودیان است، در کنداکتور پخش کانال اردو قرار گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند «قصه های قدس» روایتی از تفاوت های تفکر صهیونیسم با یهودیت و تاثیر رسانه های صهیونیستی در جهان است. در این مستند، نحوه شکل گیری تفکر صهیونیسم و تاثیر رسانه های صهیونیستی را از زبان یهودیان می شنویم.

معرفی کارکرد صهیونیسم و برخی جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، از دیگر بخش های این مستند است که در مرکز مستند حقیقت و با مشارکت گروه حماسه و دفاع شبکه یک ساخته شده است.

در این مستند می بینیم که بعضی یهودیان پرچم اسرائیل را آتش می زنند و اعتراف می کنند که نباید فلسطین را اشغال می کردند و بعضی دیگر اقرار می کنند که اسرائیل نامی جعلی برای این سرزمین است.

مستند «قصه های قدس» در 6 قسمت 25 دقیقه ای در داخل فلسطین اشغالی تهیه شده و در آن محدودیت های شهروندان فلسطینی از زبان خود یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی بیان می شود.

این مجموعه که محصول سال 92 مرکز مستند حقیقت است، در شبکه سحر توسط فرید ارسخانی به زبان اردو دوبله شده است و شنبه ها ساعت 16:30 به وقت تهران بر روی آنتن کانال اردو شبکه سحر می رود.

نظر شما