ترین‌های فرهنگ و هنر در هفته‌ای گذشت؛

عشق مثلثی در بانوی عمارت برنده شد، حمید گودرزی بازنده/ نوستالژی هفته سریال آینه عبرت/ میهمانی تکراری هفته مهران غفوریان و کامبیز دیرباز/ یوسف تیموری سوتی داد، عادل فردوسی‌پور ستاره شد

۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۶:۱۰
کد خبر: ۷۹۲۵۶۰
عشق مثلثی در بانوی عمارت برنده شد، حمید گودرزی بازنده/ نوستالژی هفته  سریال آینه عبرت/ میهمانی تکراری هفته مهران غفوریان و کامبیز دیرباز/ یوسف تیموری سوتی داد، عادل فردوسی‌پور ستاره شد
یاداشت: مجتبی احمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا؛ ترین‌های هفته‌ای که گذشت با رقابت سختی که بین گزینه‌های مختلف  بود به شرح ذیل اعلام می‌گردد. 

بهترین هفته: عشق مثلثی در سریال «بانوی عمارت»

سریال «بانوی عمارت» در روزهایی که  به شدت تلویزیون نیازمند سریال‌های جذاب و مخاطب پسند است توانسته بیننده  تلویزیون را راضی نگه دارد. جذابیت‌های قصه و عشق مثلثی موجود در داستان و البته جذابیت کاراکترها به شدت این روزها خانواده ایرانی را درگیر کرده و به عنوان یک سریال جذاب این مجموعه تلویزیونی این روزها نقل محافل است.

بازنده هفته: حمید گودرزی

حمید گودرزی شب یلدای امسال مجری شبکه پنج بود اما نتوانست رضایت مخاطبان را درک کند. او اجرایی پر از گاف داشت و اشتباهاتش مخاطب را آزار داد. حمید گودرزی به اندازه‌ای که در دنیای بازیگری موفق بوده در حوزه اجرا نتوانسته به یک ستاره تبدیل شود و به همین دلیل او را بازنده هفته معرفی می‌کنیم. 

نوستالژی هفته: سریال «آینه عبرت»

سریال «آینه عبرت» تولید سال 1367 در شبکه یک با بازی جواد گلپایگانی، محمود دینی، رضا بنفشه‌خواه و... در زمان خودش با بازخورد بسیاری همراه بود. کاراکتر  " آ تقی" و " علی " این شب‌ها نیز حوالی ساعت 19 در شبکه آی فیلم با اقبال عمومی در پخش مجدد مواجه هستند. از این رو نوستالژی هفته محسوب می‌شوند. 

تکراری هفته: مهمانان شب یلدا 

تعدادی از مهمانان شب یلدا در شبکه‌های مختلف تکراری بودند که کامبیز دیرباز و مهران غفوریان جز شاخصان لیست  تکراری‌های این هفته محسوب می‌شوند. شبکه‌های یک،  دو و پنج مهمانانشان را تا حدودی پاسکاری می‌کردند.

سوتی هفته: یوسف تیموری

یوسف تیموری مهمان برنامه شب یلدای حمید گودرزی شد  و نتوانست از روی ال سی دی هوتن شکیبا و هنگامه قاضیانی را بشناسد و البته  فردا روی آنتن عذرخواهی کرد. قطعا مجری برنامه حدس نمی‌زده که تیموری همکاران سرشناسش را نشناسد . وگرنه حتما با او هماهنگ می‌کرد تا این سوتی روی آنتن رخ ندهد.

ستاره هفته: عادل فردوسی پور و برنامه نود

عادل فردوسی‌پور با  اینکه لیگ به پایان رسیده بود و  جذابیت‌های همیشگی برنامه در حوزه پخش مسابقات و ارزیابی داوری‌ها و... دیگر وجود نداشت، توانست برنامه‌اش را با تمهیدی درست در اوج نگه دارد. برنامه نود این هفته به تحلیل جام ملت‌های آسیا، سوابق حضور ایران در این مسابقات حریف‌های ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیای پیش رو پرداخت و با جانمایی چند مستند جذاب با موضوعات عراق و  یمن برنامه را به شکل و شمایل  جدیدی گیرا کرد. 

بی تردید فردوسی پور نشان داده که می‌تواند در همه احوال ستاره تلویزیون باشد به خصوص وقتی که زیر ذره‌بین "ماندن و نماندن‌ها" قرار می‌گیرد و تصمیم دارد دوشنبه شبی متفاوت را برای مخاطبانش رغم بزند. 

نود این هفته و عادل فردوسی‌پور ستاره هفته از نگاه سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا شناخته شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز