بررسی دلایل موفقیت سریال بانوی عمارت (بخش چهارم)

امیررضا نوری پرتو: «بانوی عمارت» سریالی متوسط است

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۵:۰۵:۰۰
کد خبر: ۷۹۵۶۸۳
امیررضا نوری پرتو: «بانوی عمارت» سریالی متوسط است
امیررضا نوری پرتو منتقد سینما و تلویزیون به نقد سریال «بانوی عمارت» پرداخت و علت موفقیت و پرمخاطب بودن این سریال را تشریح کرد .

امیررضا نوری پرتو منتقد سینما و تلویزیون در خصوص  سریال «بانوی عمارت» با خبرگزاری برنا به گفتگو  پرداخت.

امیررضا نوری پرتو منتقد سینما و تلویزیون در خصوص سریال «بانوی عمارت »گفت: این سریال به شکل نسبی مورد پسند مخاطب بوده . «بانوی عمارت» خیلی کلاسیک بوده و به طور کامل از لحاظ روی صحنه های فیلم کار شده است. 

این منتقد ادامه داد: نقش بازیگران از نظر بسری خیلی خوب ایفا شده و نور رنگ و... صحنه به طور عالی طراحی شده است.

نوری پرتو در خصوص تلویزیون گفت: تلویزیون و رسانه ما از نوع دولتی است و برای کارگردانان و فیلم سازان هیچ رقابتی برای ساخت برنامه ها با کیفیت عالی وجود ندارد و فقط باید منتظر جرقه های کوچک مثل سریال «بانوی عمارت» باشیم.

براساس آمارهای جدید تلویزیون با ریزش مخاطب روبه رو شده است و علت اصلی این ریزش مخاطب برنامه هایی با کیفیت پایین است .

وی بیان کرد: برای افزایش مخاطبان تلویزیون  باید سبک ساخت سریال ها را عوض کنیم مثلا سریال های تاریخی با تاریخچه عمیق و سریال های کمدی خوبی داشته باشیم . در چندوقت گذشته سریال کمدی «پاییخت» از محبوبیت زیادی برخوردار شد در حدی که اگر این سریال را با کیفیت پایین بسازند بازهم مردم از آن استقبال می کنند.

امیررضا نوری پرتو در خصوص ساخت فصل دوم سریال «بانوی عمارت» گفت : برای ساخت فصل دوم این سریال باید توجیه اقتصادی وجود داشته باشد و این سریال بتوانند از طریق تبلیغات و... درآمدزا برای تلویزیون و سازندگان فیلم باشد.

این منتقد در انتها تاکید کرد: سریال «بانوی عمارت» در مقایسه با سریال های دیگر موفق و پرمخاطب بوده است و برای موفق شدن فیلم سازی باید تلویزیون های خصوصی داشته باشیم،و بخاطر سلیقه و تایید افراد خاصی سریال های با موضوعات تکراری و بد نسازیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز