مهدی یراحی: کاری نکردم که ممنوع‌الکار شوم

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۰۶:۱۳
کد خبر: ۷۹۶۶۲۵
مهدی یراحی: کاری نکردم که ممنوع‌الکار شوم
مهدی یراحی شب گذشته در کنسرتش بین اجرای قطعات به اخبار ضد و نقیض درباره ممنوعیت فعالیت‌های هنری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مهدی یراحی در کنسرتی که شب گذشته برگزار کرد رو به حضار گفت: «طی چند روز گذشته خیلی از مخاطبان در مورد این مسأله که آیا ممنوع‌الفعالیت شده‌ام یا خیر از من سوال می‌پرسند که من ترجیح دادم سکوت کنم. البته از آن‎جا که این سکوت شاید حمل بر شوآف شود که اهلش نبودم و نیستم، ترجیح می‌دهم توضیح دهم.»

این خواننده پاپ با تأکید بر اینکه چهارشنبه از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با او تماس گرفتند و خبر ممنوع‌الکار شدنش را اعلام کردند اظهار داشت که باید طی روزهای آینده با حضور در دفتر موسیقی توضیحات لازم را ارائه دهد و وی پس از اعلام این خبر گفت: «دلیل این احضار و این ماجرا را نمیدانم.»

یراحی در این کنسرت از احضاریه‌ای خبر داد که چند روز پیش از دفتر حراست وزارت ارشاد برای او فرستاده شده و تا امروز آن را رسانه‌ای نکرده است. او در پایان تأکید کرد که هنوز نمی‌داند ممنوع‌الکار است یا خیر اما کار بدی نکرده است که بخواهد ممنوع‌الکاری شامل حالش شود.

اگر چه احضاریه حراست ارشاد مربوط به کنسرت ششم دی اهواز می‌شود که مهدی یراحی در حمایت از کارگران بازداشتی شرکت فولاد، با لباس کارگران آن کارخانه به اجرا پرداخت، اما دفتر موسیقی بیشتر از انتشار کلیپ قطعه موسیقی «پاره سنگ» شاکی است.

بنا بر این گزارش نخستین خبر درباره این حاشیه تازه برای مهدی یراحی، عصر چهارشنبه هفته گذشته منتشر شد و خبر رسید ویدئو کلیپ جنجالی مهدی یراحی به نام «پاره سنگ» غیرمجاز است. با این که در این خبر، معاونت هنری وزارت ارشاد هیچ اشاره‌ای به ممنوعیت فعالیت مهدی یراحی نکرده بود، اما از چهارشنبه‌ شب تا ظهر پنجشنبه، خبر ممنوع‌الفعالیتی مهدی یراحی در فضای مجازی و بسیاری از رسانه‌های داخلی و خارجی منتشر شد.

نظر شما