ترین‌های هفته؛

سیروس الوند شاکی شد/ بغض جواد خیابانی ترکید/ علی ضیاء احضار شد/ علی انصاریان مدافع ملی شد/ خوش شانسی مریم مومن/ ماجرای تلویزیون کیش، اتفاق مشکوک هفته

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۸۰۸۴
سیروس الوند شاکی شد/ بغض  جواد خیابانی ترکید/ علی ضیاء احضار شد/  علی انصاریان مدافع ملی شد/ خوش شانسی مریم مومن/ ماجرای تلویزیون کیش، اتفاق مشکوک هفته
یادداشت ـــ مجتبی احمدی

در هفته‌ای که گذشت فضای کشور کاملا فوتبالی بود اگر چه ذهنیت بسیاری در خانه سینما درگیر جشنواره فجر و چیدمان جدول اکران در کاخ جشنواره بود اما بی شک عصبانی هفته سیروس الوند بود که به همکاران کمدی سازش رحم نکرد و انصراف کمال تبریزی و منوچهر هادی را از جشنواره فیلم فجر را بیشتر شایعه و بهانه دانست تا عدم علاقه، او معتقد است همکاران‌مان فیلم‌های کمدی بازاری و گیشه‌ای ساختند که جای آن در جشنواره نیست. او عصبانی‌تر از آن بود که عصبانی هفته لقب نگیرد.

جواد خیابانی در برنامه فوتبال آسیایی بغضش به گریه رسید تا عِرق ایرانی‌اش را در روزهای بازی ملی به همگان ثابت کند. او معتقد بود در این روزها همه باید طرفدار تیم ملی باشند و رنگ‌ها و اختلاف نظرها را کنار بگذارند.

علی ضیاء برای ارائه پاره‌ای موارد به مجلس احضار شد. (که احتمالا به اندازه کافی از ماجرای او و اتفاق رخ داده مطلع هستید.)

علی انصاریان اما مقابل گزارشگر افغانی واکنش نشان داد تا مدافع ملی هفته لقب بگیرد. (البته او با انتشار ویدیویی از مردم افغانستان عذرخواهی کرد هر چند واکنشش نسبت به جملات گزارشگر افغانی بسیار پر سر و صدا بود).

مریم مومن خوش شانس هفته نامیده می‌شود چرا که با یک تست بازیگری (که خیلی‌ها سال‌ها با آن به نتیجه نمی‌رسند) به عنوان بازیگر یکی از نقش‌های اصلی پرطرفدارترین سریال این روزهای شبکه سه انتخاب شود. البته سریال بانوی عمارت اول هفته به کار خودش پایان داد. 

ماجرای مشکوک هفته اتفاق رخ داده در تلویزیون کیش بود که صدای همسر مدیر شبکه کیش را در آورد. او در دفاع از همسرش به نکاتی اشاره کرد که جای تامل داشت. اشتباه رخ داده و نحوه تصویربرداری آن با موبایل به حدی مشکوک بود که می‌توان مدیران سیما را به دقت و تفحص بیشتر در این قضیه یادآور شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز