موضوع جدید برنامه «نگی که نگفتی» در هفته آتی؛

آدرس های درست و غلط ژیلا صادقی

۱۳۹۷/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۹۸۶۹۰
آدرس های درست و غلط  ژیلا صادقی
هفته دوم برنامه "نگی که نگفتی" جدا از پرداختن به حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، اخبار و اتفاقات هفته، قرار است به موضوع آدرس (مسیرهایی که در زندگی گاهی به اشتباه می‌رویم و ...) بپردازد.

به گزارش‌خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آدرس‌های غلط یا درست موضوع هفته جدید برنامه "نگی که نگفتی" است. هفته دوم برنامه "نگی که نگفتی" جدا از پرداختن به حضور تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، اخبار و اتفاقات هفته، قرار است به موضوع آدرس (مسیرهایی که در زندگی گاهی به اشتباه می‌رویم و ...) بپردازد. 

مجتبی احمدی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در خصوص برنامه هفته جدید گفت: گاهی اوقات ما به مسیرهایی می‌رویم که خودمان انتخاب نکرده‌ایم و گاهی اوقات ما به آدرس‌هایی می‌رویم که  به اشتباه از مشورت با دیگران به  آن رسیده‌ایم. ما هر کجا که ایستاده‌ایم حاصل یک آدرس است یا آدرس درست و یا آدرس اشتباه. 

سردبیر برنامه "نگی که نگفتی" افزود: قرار است در  هفته پیش رو از آدرس به هنجارهای اجتماعی و ناهنجاری‌های رخ داده در زندگی افراد مختلف صحبت کنیم. در حقیقت با زبانی طنز و مفرح می‌خواهیم تحلیل و بررسی داشته باشیم  روی آدرس‌های غلط یا درستی که گاهی از آن لطمه خورده‌ایم و یا گاهی با آن به موفقیت رسیده‌ایم.

برنامه "نگی که نگفتی" با اجرای ژیلا صادقی و ایلیا احمدی از روز شنبه تا سه‌شنبه حوالی ساعت 21 روی آنتن شبکه دو می‌رود. امیررضا متین و میثم سوری گروه کارگردانی این برناه تلویزیونی هستند و علی کرمانی به عنوان تدوینگر در این پروژه تلویزیونی فعالیت می‌کنند. این برنامه با صدای دکتر امید آمری (خواننده تیتراژ اول و پایانی) در گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو تولید می‌شود.

نظر شما