در بازدید نمایندگان مجلس از شبکه پرس تی وی مطرح شد:

لزوم حمایت بی کم و کاست مجلس از شبکه های برون مرزی صدا و سیما

۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۵:۰۲:۳۸
کد خبر: ۷۹۹۰۶۱
لزوم حمایت بی کم و کاست مجلس از شبکه های برون مرزی صدا و سیما
بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و سید ناصر موسوی لاریگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با پیمان جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما، عملکرد شبکه های برون مرزی را خالصانه و زینب وار عنوان و بر لزوم حمایت همه جانبه از فعالیت ها و توسعه این شبکه ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در فراسوی مرزها تاکید کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سید ناصر موسوی لاریگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این نشست اظهار کرد: شاید عده ای از مسئولین بابت عدم اطلاعی که از فعالیت های معاونت برون مرزی صداوسیما دارند، آنچنان که باید و شاید از عمق اهمیت و وسعت فعالیت های شبکه های برون مرزی آگاه نباشند ولی ما به خوبی می دانیم که رسالتی که بخش برون مرزی رسانه ملی بر عهده دارد بسیار ارزشمند و سنگین است و البته وظیفه ما به عنوان مجلس و قانونگذار نیز حمایت بی کم و کاست از این عزیزان است.

وی افزود: معاونت و شبکه های برون مرزی، تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی و به تعبیری پیشانی این نظام اند و با فعالیت های تبلیغی و فرهنگی که در سرتاسر جهان دارند، می توانند اقتدار و جایگاه واقعی نظام را برای کشورهای دوست و ملت هایی که دوستدار واقعی اهداف انقلاب اند، به خوبی تبیین کنند و تاثیرگذار باشند.

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز ارتباط مستمر بین مجلس و معاونت برون مرزی رسانه ملی را یکی از راه های رسیدن به اهداف مشترک عنوان کرد و افزود: بی شک شبکه های برون مرزی در صدور اهداف انقلاب و نظام به خوبی عمل کرده اند و می دانم که این کار خالصانه و زینب وار است و مطمئنا می توانند اثرگذاری خوبی برای نظام داشته باشند.

همچنین معاون برون مرزی رسانه ملی، در این جلسه از شبکه های برون مرزی به عنوان یکی از ظرفیت های توانای جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: همکاران ما در معاونت برون مرزی در انجام رسالتی که بر عهده دارند و در رسانه ای کردن اهداف، سیاست ها و اقتدار و داشته های نظام تمام تلاش و همت خود را معطوف این هدف والا کرده اند.

معاون برون مرزی صدا و سیما، با اشاره به جدی بودن نبرد تمام عیار رسانه ای در خارج از مرزها، گفت: در این رقابت بزرگ رسانه ای شبکه های برون مرزی به معنای واقعی کلمه به عنوان رسانه های نماینده جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند. ما مواضع اصلی نظام را مطرح می کنیم و همیشه مراقبیم که به اقتدار نظام ضربه ای وارد نشود. 

در این دیدار، نعمتی و موسوی لاریگانی در بازدید از مجموعه سعادت آباد برون مرزی صدا و سیما، از شبکه های هیسپان تی وی و پرس تی وی دیدن کرده و از نزدیک با پیشرفت ها، روند تولید خبر و فعالیت های این دو شبکه برون مرزی آشنا شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز