ادعای تهیه کننده فیلم؛

تلاش نیروی انتظامی برای ساخته نشدن «دیدن این فیلم جرم است»

۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۳:۱۲
کد خبر: ۸۱۰۵۲۸
تلاش نیروی انتظامی برای ساخته نشدن «دیدن این فیلم جرم است»
تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» از تلاش نیروی انتظامی برای ساخته نشدن این فیلم سینمایی گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ​محمدرضا شفاه در برنامه روز گذشته سودای سیمرغ که از رادیو گفتگو پخش میشد درباره حواشی بوجود آمده درباره فیلم 《دیدن این فیلم جرم است》گفت: بخاطر محتوای ملتهب فیلم، بخشی از انتقادات برایمان قابل پیش بینی بود اما نکته جالب نوع مخالفت ها بود که عده ای به شدت معتقد بودند که ما با این فیلم به آرمان های انقلاب خیانت کرده ایم و عده ای دیگر هم می گفتند که ما پول گرفته ایم تا بسیج را تطهیر کنیم!

شفاه در ادامه درباره مواضع تند برخی از رسانه ها راجع به فیلم گفت: خبرنگار خبرگزاری تسنیم فیلم ما را دیده بود و از آن خوشش آمده بود و می خواست با من مصاحبه کند اما در خروجی خبرگزاری مطلب تندی علیه فیلم ما منتشر شد که من علت آن را نفهمیدم ! شاید نظر سردبیر یا مسئولان بالاتر خبرگزاری چیز دیگری بوده؟! هرچند که بازهم معتقدم وقتی حرف داغ میزنی باید منتظر واکنش های داغ هم باشی.

شفاه در ادامه درباره مخالفت های نهادهای مختلف با فیلم گفت: بسیج، سپاه، اطلاعات و دیگر نهادهایی که در فیلم حضور داشتند هر کدام پیشنهاداتی به ما ارائه دادند و نظراتی داشتند که خوشبختانه توانستیم آنها را متقاعد کنیم که نگران نباشند و حالا بعد نمایش فیلم فکر میکنم آنها هم متقاعد شده اند.

شفاه درباره ممیزی های فیلم گفت: صحنه ای که مامور نیروی انتظامی با امیر ابراز همدردی میکند و از قرارگاه آزاد می شود، بلافاصله بازداشت می شود که این صحنه علی رغم اینکه به نظرم کاملا به نفع نیروی انتظامی بود اما با اصرار دوستان مجبور به حذف آن شدیم. متاسفانه نیروی انتظامی نه تنها کوچکترین کمکی به ما در ساخت فیلم نکرد که همه تلاش خود را کرد تا این فیلم ساخته نشود! یکی از دوستانم میگفت، فیلم آنقدر به نفع نیروی انتظامی است که آنها باید کل هزینه ساخت فیلم را می دادند !

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز