هفته آینده پایان تصویر برداری سریال مهران مدیری؛

هیولا به خانه می رسد!

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۵:۲۶
کد خبر: ۸۱۲۰۵۵
هیولا به خانه می رسد!
شنیده می شود مهران مدیری سریال شبکه نمایش خانگی اش را به پایان می رساند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری که به قلم پیمان قاسم خوانی برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید است هفته آینده به پایان مرحله تصویر برداری می رسد و قرار است از اوایل سال آینده وارد بازار شود. 

سریال هیولا در ۱۵ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد. گفته می‌شود این سریال از لحاظ پوشش بازیگران و شوخی‌ها در مختصات تلویزیون ساخته خواهد شد. سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری، نویسندگی امیر برادران، سرمایه گذاری اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در حال ساخت است. پیمان قاسمخانیکه پیش از این در سریال‌ «شب‌های برره» با مهران مدیری همکاری کرده است، در «هیولا» به عنوان طراح و مشاور فیلمنامه همکاری خواهد کرد.

سریال  با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است. شنیده می شود ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است. در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد.

 

 

نظر شما