مهدوی مهر خبر داد:

داوری ۲۵۰ اثر در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی جام جم

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۱:۲۱
کد خبر: ۸۱۲۱۳۶
داوری ۲۵۰ اثر در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی جام جم
دبیر کمیسیون آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی گفت: ما از همه شرکت های تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره دعوت کردیم البته آثار ارسالی می بایست استانداردهای مدنظر ما را لحاظ می‌کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، عباس مهدوی مهر، دبیر کمیسیون آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم با اشاره به اهمیت این کمیسیون گفت: امسال بعد از حدود 12 سال شاهد فراخوان برای دریافت آثار در حوزه تبلیغات و آگهی ها هستیم و دلیل این مسئله نیز آن است که در دنیای امروز آگهی ها همانند یک رسانه عمل می کنند و نقش بسزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارد.

او درباره ترکیب داوران این دوره از کمیسیون اظهار داشت: محمود محمدیان، محمدرحیم اسفیدانی، سعید نبویان، سعید سبحانی، مازیار حبیبی‌نیا، پویا بادکوبه و پریسا پورشانی در این دوره از جشنواره جام جم به داوری آثار رسیده در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی می پردازند.

مهدوی مهر تصریح کرد: طی بخش نامه اعلامی ما به شرکت های تبلیغاتی، آثار در حوزه‌های تیزر تلویزیونی، رادیویی و زیرنویس امکان شرکت در این دوره از جشنواره را داشتند.

دبیر کمیسیون آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم بیان داشت: چند روزی است که فرآیند داوری روی آثار انجام می شود تا بتوانیم در زمان مقرر آثار برگزیده این دوره را انتخاب کنیم.

او درباره بخش های مختلف این دوره از بخش آگهی و تبلیغات جشنواره جام جم بیان داشت: بهترین اگهی تلویزیونی، رادیویی، فرهنگی ـ مذهبی، ایده، تاثیرگذاری، شعر و موسیقی، متن و شعار تبلیغاتی، کارگردان، تصویربردار، صدابردار و صداگذار، طراح صحنه و لباس، سناریو، تدوین، گریم، بازیگر زن و بازیگر مرد و تولید بخش هایی هستند که آثار در آنها مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد.

مهدوی مهر در پایان خاطر نشان کرد: ما از همه شرکت های تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره از مسابقه دعوت کردیم و هیچ گونه منعی برای شرکت ها وجود نداشته است، البته آثار ارسالی می بایست استانداردهای مدنظر ما را لحاظ می‌کردند تا امکان شرکت آثارشان فراهم می‌شد.

نظر شما