در اولین روز از بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر؛

گروه همایون پرنیا در تالار ایوان شمس به روی صحنه رفت

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۵:۱۷
کد خبر: ۸۱۲۱۶۰
گروه همایون پرنیا در تالار ایوان شمس به روی صحنه رفت
در اولین روز از جشنواره موسیقی فجر گروه موسیقی ایرانی همایون پرنیا با 11 نوازنده و به خوانندگی فاضل جمشیدی به روی صحنه رفت.

گروه پرنیانبه گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر ،اولین روز  خود را در حالی آغاز کرد که گروه موسیقی ایرانی همایون پرنیا با ده نوازنده در تالار ایوان شمس به روی صحنه رفت .

 فاضل جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار برنا گفت: بعد از دوازده سال دوباره به جشنواره آمدیم و توانستیم با مشورت اساتید قطعاتی را در خور برای این جشنواره آماده کنیم .

فاضلی گفت : در این اجرا حسین پرنیا، صائب کاکاوند، ساسان بازگیر، سهیل سان الهی،میلاد مرادی، پژمان پرنیا، سیاوش الهی،مجید یحیی نژاد، احسان لیوانی او را همراهی خواهند کرد. 

وی افزود: در این اجرا یک پیش درآمد آوازی از شعر مولانا اجرا خواهیم کرد و تصنیف خواب نیلوفر با شعری از هوشنگ ابتهاج و آهنگ‌پردازی نوین را خواهیم داشت.

در قسمت بعد آواز اولیه با کشش بیشتر با شعری از مولانا اجرا و بعد برمی‌گردیم به تصنیف شعر این نیز بگذرد. و تصنیف صد ترانه از هوشنگ ابتهاج و بعد آواز دیگری خواهیم داشت، که از آنجا وارد بخش خیام خوانی خواهیم داشت که با مضمون پیام اجتماعی (این نیز بگذرد) که این تصنیف اجرا خواهد شد. و بعد از محمد علی بهمنی آوازی خواهیم داشت و بعد تصنیف نهایی رو تقدیم خواهیم کرد. 

 

 

نظر شما