مهدی فرجی: نوسانات ارزی به کیفیت «ن خ» لطمه‌ای وارد نکرده!

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۳:۲۷:۴۴
کد خبر: ۸۱۶۳۱۳
مهدی فرجی: نوسانات ارزی به کیفیت «ن خ» لطمه‌ای وارد نکرده!
مهدی فرجی از مراحل ساخت مجموعه تلویزیونی «ن خ» گفت.

مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «ن خ» که در ایام نوروز از تلویزیون پخش می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی بسیاری که شاهدش هستیم مشکلات بسیاری در تولید این مجموعه تلویزیونی برای ما به وجود آمد ولی خوشبختانه این مشکلات با کمک مسئولان سازمان صدا و سیما حل شد و ما با کمترین مشکلات ممکن ساخت این مجموعه را تا امروز پیش برده‌ایم.

وی افزود:در این کار لوکیشن‌های سختی داشتیم. همچنین بخش‌هایی از لوکیشن‌های ما در شهرستان است که مجبور شدیم در کوهستان‌های نزدیک تهران بگیریم. با توجه به اینکه «ن خ» یک اثر نوروزی است و در حال حاضر وضعیت اقتصادی سختی نیز گریبانگیر کشورمان است هیچ یک از این مسائل باعث نشد که به این سریال از لحاظ کیفی لطمه‌ای وارد شود.

فرجی در پایان درباره اسم سریال نیز گفت: اسم سریال احتمالا تغییر می‌کند، اما هنوز اسم جدید سریال مشخص نشده است. ما در تلاش هستیم تا تصویربردانی «ن خ» تا پایان ماه اسفند به پایان برسد و به احتمال زیاد این اتفاق نیز رخ می‌دهد.

این سریال نوروزی برای پخش از شبکه یک ساخته می‌شود و تاکنون ۷۰ درصد از آن تصویربرداری شده‌است.

سعیدآقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهی، نعیمه نظام‌دوست، سیروس میمنت، علی صالحی، پاشا جمالی، نسرین مرادی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفی، وحید قاضی زاهد، سیروس سپری، صابر ناصری، علیرضاحنیفی، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ‌احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع‌زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و... از جمله بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز