معرفی کتاب هفته؛

«رسم آدمیت»، کتابی که به شعور مخاطبش فرمانروایی می‌کند

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۵:۰۸:۰۰
کد خبر: ۸۲۳۹۴۰
«رسم آدمیت»، کتابی که به شعور مخاطبش فرمانروایی می‌کند
«رسم آدمیت» شامل ۲۵۰۰ جمله حکیمانه، آموزنده و راهگشای ذهن در دوراهی‌های زندگی است و محوریت اجتماعی، انسانی و روانشناسی دارد.

کتاب آنسوتر و رسم آدمیت دو اثر برجسته و بسیار خواندنی در قالب جملات جذاب و غیر تکراری می‌باشد و بارزترین نکات مهم این آثار خلاقیت در نوع نگارش است. هر دو کتاب در سال جاری به چاپ تهران رسیده و رونمایی شدند. 

کتاب «رسم آدمیت» شامل ۲۵۰۰ جمله حکیمانه،  آموزنده و راهگشای ذهن در دوراهی‌های زندگی است و محوریت اجتماعی، انسانی و روانشناسی دارد. 

کتاب ارزشمند «آنسوتر» فلسفی و شامل ۲۵۰۰ جمله حکیمانه و غیرتکراری که قدم نوین و خلاقی در بخش فلسفه برداشته است. مطالب گویا،  ادبی و مخاطب پسند این مجموعه آنرا از برجستگی خاصی برخوردار نموده است. 

-پرهیز از شناخت .- آنکه از خودشناسی می پرهیزد از ژرفای وجود خویش در هراس است، ضعفِ چیرگی بر خویشتن چنین توازنی را در او بر پا ساخته است. 

(برگرفته از کتاب : آنسوتر، ص: ۳۳۸) 

چه آرامشی جهان را فرا می گرفت اگر هر کسی به اندازه عقلش سخن می گفت. "کتاب رسم آدمیت ص : ۲۵۸ "

گشایش هر باب از جملات نویسنده در قالب موضوعات متنوع یکی از بیشترین مواردیست که اثر ها را قوی و جذاب نموده است. استحکام کلمات در بخاطر رساندن بالا می برد و  بر لوح زرین ذهن خواننده مزین به این برگِ سبز از لطافت بهاریِ واژگان ِ کتاب می کند. 

قلم روان نویسنده آنچنان در دریای معانی غوطه ور شده و حکمت‌ها را از آن اقتباس نموده که نه تنها اثر، حکیمانه بلکه ظرف وجود مخاطب را از زلالی و روانی ِ آموزه‌ها پر می‌کند و این کشش روحی صفای خاصی در گلستان معنویت به خواننده ی خود می بخشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز