در آستانه انتشار قرار گرفت؛

همکاری مشترک ایران و امارات در سریال‌سازی

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۶:۰۳:۰۶
کد خبر: ۸۲۳۹۵۵
همکاری مشترک ایران و امارات در سریال‌سازی
کیوان محسنی کارگردان جوان اهل گراش که تا پیش از این با جوایز متعدد فیلمسازی شناخته شده است، سریال بومی «کاشوخین» را با حضور بازیگران داخلی و خارجی و با یک گروه بین المللی ساخته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال مشترک ایران و امارات به کارگردانی کیوان محسنی در آستانه انتشار قرار گرفت.

«کاشوخین» نام این سریال است که یک تریلر/ اکشن ایرانی است و در چشم اندازی بومی و اگزوتیک تلاش یک خرده تبهکار شهرستانی را برای گرفتن انتقام خون رفقایش نشان می‌دهد. او تک و تنها مسیری طولانی، شامل پنج خان، را طی می کند و پس از تعقیب و گریز، تیراندازی، تصادف و دردسرهای فراوان به نقطه ای برای گرفتن انتقام می رسد.

بازیگران اصلی این پروژه عبارتند از صالح شهبازی و علی گراشی که در کنار مرتضی خانجانی، سروش شاکر، فاضل فروتن، علی اکبر طاهریان، مجید راستی، علی کمیلی و... به ایفای نقش می پردازند.

«کاشوخین» یک ترکیب دو اسمی به زبان محلی گراشی و به معنای درگیری بین دو نفراست که احیانا به کشتن و خونریزی منجر می شود. کیوان محسنی که اصالتا اهل گراش است این نام را با هدف تناسب محتوایی و محلی بین عناصر فیلمنامه انتخاب کرده است.

همچنین یکی از بازیگران این سریال والریا سوتک (Valeriya Tsvietok) نام دارد که بانوی شایسته کشور مولداوی در سال ۲۰۱۶ و نماینده همان کشور در MISS ASIA است. او‌ تاکنون در ده ها فیلم کوتاه، تئاتر و تیزر تبلیغاتی بازی کرده است.

این سریال در لوکیشن های متعدد

 داخلی و خارجی از جمله گراش، لار، کوره، خور، دبی (اسپرینگ، خیابان شیخ زاهد، الراس، الورقه، سافاری الورقا، سافاری الورسان) شارجه (دانشگاه امریکایی شارجه)، بیدشهر، کرمستج، بندر کنگ و... فیلمبرداری شده و مراحل تولید آن همچنان ادامه دارد.

قرار است این سریال از ابتدای نوروز در11 اپیزود  و به صورت هفتگی در قالب وب سری منتشر شود. این اولین تجربه کارگردانی کیوان محسنی برای یک سریال اپیزودیک است. او تا پیش از این با حضور در جشنواره های بین المللی فیلم و  فیلم کوتاه شناخته شده و با اثاری از جمله مستند «کایه» و فیلم های «باگ» و «بیرون از این» جوایز متعدد داخلی و خارجی را کسب کرده است.  

همچنین شرکت کریتیو زون (creative zone ) وظیفه آماده سازی مراحل تولید در کشور امارات را بر عهده داشته است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کنندگان: پویان صدقی و محمد تیموری، کارگردان: کیوان محسنی، نویسنده: عطا مجابی، گروه نویسندگان: امید وحیدی، تارا رصافی، فرزانه قائمی زاده، با تشکر از : متین ایزدی، مدیر فیلمبرداری: احسان فرنام، صدابردار: ساسان کاوه، موسیقی: بامداد افشار، تدوین: عماد خدابخش، دستیار تدوین: علیرضا یاوری، صداگذاری و طراحی صدا: رامین ابوالصدق، تصحیح رنگ و جلوه های ویژه: علیرضا قادری، تهیه کننده اجرایی کشور امارات متحده عربی: سعید روانبخش، عکاس: عدنان دلخسته، دستیار تهیه: جواد رادمرد

نظر شما