در حاشیه متوقف شدن «الف ویژه»؛

ادعای کمال تبریزی بار دیگر تکذیب شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۳:۰۷:۱۹
کد خبر: ۸۲۴۱۱۷
ادعای کمال تبریزی بار دیگر تکذیب شد
کمال تبریزی علت متوقف شدن این پروژه خود را مشکلات مالی مطرح کرد که علاوه بر معاون سیما رییس مرکز سیمافیلم هم این ادعا را تکذیب کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ بعد از آنکه کمال تبریزی کارگردان سریال «الف ویژه» توقف سریال را به مشکلات مالی سازمان صداوسیما ربط داد، مرتضی میرباقری معاون سیما در نشست خبری اخیر خود توقف سریال تبریزی را به دلیل کیفیت پایین آن اعلام کرد اما کمال تبریزی بار دیگر ادعای مشکلات مالی را به عنوان دلیل تعطیلی سریال مطرح کرد! حال حسین کرمی رییس مرکز سیمافیلم نیز در پاسخ ادعای دوباره تبریزی تاکید کرده که سریال «الف ویژه» صرفا به دلیل مشکل کیفی تعطیل شده است.

اکنون سوال این است که از طرفی صداوسیما که تجربه تلخ و نیمه‌کاره سریال «سرزمین کهن» را به کارگردانی کمال تبریزی داشته است چگونه بار دیگر به این کارگردان اعتماد کرده و از محل بیت‌المال بودجه سریال مذکور را تامین کرده و در شروع کار مجبور به تعطیلی پروژه به دلیل ضعف ساختار شده است و از طرفی دیگر چرا مدیران سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد کارگردان مارموز را با کیفیت فیلمسازی سال‌های اخیر وی به عنوان عضو شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی حفظ کرده‌اند تا در مورد فیلم‌های دیگران رای و نظر دهد؟!

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز