سریال اینترنتی و متفاوت «کاشوخین» در آستانه انتشار

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۱:۲۷
کد خبر: ۸۲۴۶۵۴
سریال اینترنتی و متفاوت «کاشوخین» در آستانه انتشار
کیوان محسنی کارگردان جوان اهل گراش، سریال بومی «کاشوخین» در ژانر اکشن، تریلر را در لوکیشن های متعدد داخلی و خارجی در ایران و امارات جلوی دوربین برده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «کاشوخین» یک تریلر/اکشن ایرانی است و در چشم اندازی بومی و اگزوتیک تلاش یک خرده تبهکار شهرستانی را برای گرفتن انتقام خون رفیقانش نشان می دهد. او تک و تنها مسیری طولانی، شامل پنج خان، را طی می کند و پس از تعقیب و گریز، تیراندازی، تصادف و دردسرهای فراوان به نقطه ای برای گرفتن انتقام می رسد.

صالح شهبازی و علی گراشی در کنار مرتضی خانجانی، سروش شاکر، والریا سوتک، فاضل فروتن، علی اکبر طاهریان، مجید راستی، علی کمیلی و... در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

«کاشوخین» یک ترکیب دو اسمی به زبان محلی گراشی و به معنای درگیری بین دو نفراست که احیانا به کشتن و خونریزی منجر می شود. کیوان محسنی که اصالتا اهل گراش است این نام را با هدف تناسب محتوایی و محلی بین عناصر فیلمنامه انتخاب کرده است.

این سریال در لوکیشن های متعدد داخلی و خارجی از جمله گراش، لار، کوره، خور، دبی (اسپرینگ، خیابان شیخ زائد، الراس، الورقا ۴، سافاری الورقا، سافاری الورسان) شارجه (دانشگاه امریکایی شارجه)، بیدشهر، کرمستج، بندر کنگ و... فیلمبرداری شده و مراحل تولید آن همچنان ادامه دارد.

قرار است این سریال از ابتدای نوروز در ۱۱ اپیزود و به صورت هفتگی و در قالب سریال اینترنتی منتشر شود. همچنین شرکت کریتیو زون (creative zone ) وظیفه آماده سازی مراحل تولید در کشور امارات را بر عهده داشته است.

نظر شما