در پرس تی وی؛

افشای نفوذ لابی اسرائیل توسط نماینده مسلمان مجلس آمریکا

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۳:۱۱
کد خبر: ۸۲۴۷۵۶
افشای نفوذ لابی اسرائیل توسط نماینده مسلمان مجلس آمریکا
برنامه این هفته «ما مردم» به بررسی اظهارات ایلهان عمر، نماینده مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا درخصوص نفوذ لابی اسرائیل در سیاست آمریکا می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، اظهارات ایلهان عمر نماینده مسلمان تازه وارد حزب دموکرات مبنی بر تسلط گروه های حامی رژیم صهیونیستی و آیپک بر سیاستمداران آمریکایی و انتقاد وی از سیاست های رژیم صهیونیستی در قبال فلسطین را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه با مروری بر بازتاب سخنان عمر در رسانه ها و واکنش سیاستمداران نسبت به آن، تصویب قطعنامه در کنگره آمریکا در واکنش به اظهارات ضد اسرائیلی ایلهان عمر و دلایل تابو بودن صحبت در مورد رژیم صهیونیستی و لابی های آن در آمریکا را بررسی می کند.

این برنامه که میزبان کارشناسانی همچون یسرائیل دیوید ویس، خاخام یهودی ضد صهیونیسم و سخنگوی اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم و رندی آکسیر، پروفسور مطالعات فلسفه و ارتباطات دانشگاه ایلینوی خواهد بود در ادامه ضمن اشاره به سخنان ترامپ درخصوص دموکرات ها و «ضد یهود»، توصیف کردن آن ها به نقد و تبادل نظر پیرامون نگرانی های ترامپ از انتقادات نمایندگان زن در کنگره آمریکا علیه وی و همچنین لابی اسرائیل در آمریکا و نحوه فعالیت آن می پردازد.

«ما مردم» شنبه 25 اسفند ماه ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت 23:00 ، دوشنبه ساعت 07:00 و 18:00 و سه شنبه ساعت 03:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز