کامران تفتی:

آرزو می‌کنم خدا هیچگاه دست از سر ما برندارد

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۲۵۵۱۵
آرزو می‌کنم خدا هیچگاه دست از سر ما برندارد
کامران تفتی ضمن ارائه اطلاعات از آخرین فعالیت‌های خود سال نو را به همه هموطنانش تبریک گفت و اظهار داشت: آرزو می‌کنم خدا هیچگاه دست از سر ما برندارد.

کامران تفتی مجری و بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: برنامه «دلصدا» قرار است که صدای درد دل اهالی موسیقی باشد. نوازنده‌ها، ترانه‌سراها، خواننده‌ها و هر کسی که در هنر موسیقی فعالیت دارد می‌تواند در این برنامه حضور داشته باشد و قرار است درد دل‌ها گفته شود، آسیب‌شناسی شود و اگر شد راهکاری ارائه دهیم. برای اینکه «دلصدا» برنامه‌ای خسته‌کننده نباشد در آن بازی‌هایی نیز طراحی شده که در هر قسمت انجام می‌شود.

تفتی خاطرنشان کرد: این برنامه قدم‌های اول خود را برمی‌دارد و مطمئناً برای دیده شدن نیاز به استمرار در پخش شدن دارد و امیدوارم مردم نیز با «دلصدا» ارتباط برقرار کرده و از آن استقبال کنند. امیدوارم ما نیز بتوانیم برنامه‌ای در شأن موسیقی ایران داشته باشیم. در «دلصدا» به همه سبک‌ها و حوزه‌های موسیقی پرداخته می‌شود و ما تنها یک سبک را مدنظر نداریم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر هشت» اظهار داشت:  من در این برنامه به عنوان مجری حضور دارم و کارشناس اصلی «دلصدا» اتاق فکر این برنامه است. سوال‌ها، نقدها، پیشنهادها و همه آن چیزهایی که در این برنامه وجود دارد ماحصل جلسه‌هایی است که در اتاق فکر «دلصدا» صورت می‌گیرد. از آنجا که من در حوزه بازیگری و خوانندگی فعالیت داشتم و با خانواده موسیقی حرف‌های مشترک بسیاری داریم خوشحالم که در این برنامه حضور دارم و تلاشم را می‌کنم که بتوانم تا حد امکان در این برنامه و به طور کل در موسیقی کشور تأثیر مثبتی داشته باشم.

این بازیگر تأکید کرد: حمایت مدیر شبکه پنج، دفتر موسیقی سازمان صدا و سیما، حمایت مدیر .و رئیس سازمان صدا و سیما همگی با ما همکاری لازم داشتند و امیدوارم بتوانیم با کنار زدن فضای بسته به نتیجه‌های بهتر برسیم و فضای پویاتری داشته باشیم. موسیقی به عنوان یک خوراک فرهنگی نیاز مردم است و بهتر است مردم نیز موسیقی‌هایی که دوست دارند را از شبکه‌های خودمان بشنوند و کلیپ ستاره‌های موسیقی‌مان پخش شود. تلویزیون به هیچ‌وجه مانع و دیوار بزرگی برای موسیقی نیست و به شدت همراه و همگام با موسیقی قدم برمی‌دارد.

وی افزود: من شبیه شدن «دلصدا» به برنامه‌ای دیگر را قبول ندارم، برنامه «دلصدا» قرار است که شبیه و اندازه خودش باشد و در واقع قرار نیست که این برنامه شبیه برنامه دیگری باشد، ما نمی‌خواهیم فضای به اصطلاح زردی داشته باشیم و قصد ما نگاهی دقیق به حوزه موسیقی در کشور است اما قرار بر این نیست که ما شاهد برنامه‌ای خسته‌کننده و خشک نیز باشیم.

تفتی در پایان اظهار داشت: سال 97 بسیار تند و سخت گذشت و تمام شد، امیدوارم سال 98 با آرامش، حال خوب و جیب پر پول مردم سپری شود، زندگی راحت و آسوده مردم را آرزو دارم و امیدوارم امسال سالی پر برکت و پر از اتفاقات خوب و یک زندگی سالم برای تمام هموطنانم باشد. آرزو می‌کنم خدا هیچگاه دست از سر ما برندارد، حتی اگر ما در روزمره‌های زندگی‌مان گم شده‌ایم و شاید فراموشش کرده‌ایم.

گفتنی است کامران تفتی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است که از جمله آنها می‌توان به فیلم‌های سینمایی «مرگ کسب و کار من است»، «هفت معکوس» و «ماهورا» و مجموعه‌های تلویزیونی «خواب و بیدا»، «تبریز در مه» و «میکائیل» اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز