پای صحبت زنان موفق ایرانی در شبکه پرس تی وی؛

آغاز پخش فصل جدید مجموعه «سیمای راستین»

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۳:۲۱
کد خبر: ۸۳۲۵۸۴
آغاز پخش فصل جدید مجموعه «سیمای راستین»
سری جدید مجموعه برنامه سیمای راستین (True Image) با محوریت معرفی زنان موفق و شاخص ایرانی روی آنتن شبکه پرس تی وی می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این مجموعه به تهیه کنندگی هدی لزگی در 13 قسمت 10 دقیقه ای تولید شده و نسبت به سری اول آن که جنبه گزارشی داشت بیشتر به سمت مستند سوق پیدا کرده است.

از دیگر تفاوت های فصل جدید برنامه «سیمای راستین» می توان به معرفی زنان در سنین و رشته های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، سیاسی، ورزشی و ... اشاره کرد.

مجموعه مستند «سیمای راستین» با تاکید بر نقش حمایتی خانواده ایرانی در موفقیت دختران و زنان در هر قسمت به معرفی 2 نفر از زنان برجسته و موفق ایرانی پرداخته و زندگی فردی، اجتماعی و شغلی آنها را مورد بررسی قرار می دهد.

اولین قسمت از سری دوم مجموعه «سیمای راستین» به معرفی طاهره صمدی، نقاش خلاق و میترا کلهر، قهرمان ورزش اسکی اختصاص دارد. میترا کلهر در سال 85 به همراه سه دختر دیگر، اولین تیم تاریخ اسکی زنان ایران پس از انقلاب را برای شرکت در المپیک زمستانی آسیا در چین تشکیل دادند. طاهره صمدی نیز صاحب سبک مدرنی در نقاشی است و مفاهیم پیچیده انسانی، شخصی و روابط اجتماعی را در آثارش منعکس می کند و تاکنون نمایشگاه های متعددی را در سطح بین المللی برگزار کرده است.

پخش برنامه «سیمای راستین» از  امروز چهارشنبه 21 فروردین آغاز می شود و ساعت 21:20 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه پنجشنبه 11:20 ، جمعه 08:20 و شنبه 18:20  خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز