خبرهای ویژه پرس تی وی:

نقدی بر تصمیم ترامپ مبنی بر ایجاد نیروگاه های هسته ای برای عربستان

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۶:۱۳:۵۸
کد خبر: ۸۳۴۰۸۶
نقدی بر تصمیم ترامپ مبنی بر ایجاد نیروگاه های هسته ای برای عربستان
اعطای صلاحیت امنیتی به برخی از کارمندان کاخ سفید از سوی ترامپ، تصمیم ترامپ مبنی بر ایجاد نیروگاه های هسته ای برای عربستان سعودی و شناسایی شبکه ای از حساب های توئیتری در حمایت از بنیامین نتانیاهو عنوان موضوعاتی است که در برنامه این هفته «نشر خبر» (press release) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به بررسی اقدامات ترامپ در اعطای صلاحیت امنیتی به برخی از کارمندان کاخ سفید علی رغم نگرانی های امنیتی پرداخته و اظهارات تریشیا نیوبولد از مقامات امنیتی کاخل سفید درخصوص رد شدن صلاحیت امنیتی یک مقام بلندپایه کاخ سفید به دلیل نگرانی های مرتبط با روابط خارجی و احتمال ارتباط او با عوامل دیگر کشورها را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

«نشر خبر» در ادامه ضمن اشاره به تصمیم ترامپ مبنی بر ایجاد نیروگاه های هسته ای برای عربستان سعودی به بررسی اتخاذ این تصمیم بر خلاف نظر مجلس نمایندگان آمریکا و انتقادهای وارد بر آن می پردازد. در این خصوص سخنان پومپئو مبنی بر عدم اجازه به عربستان برای تبدیل شدن به کشوری هسته ای و عواقب هسته ای شدن عربستان از جمله تهدید جدی برای ثبات و امنیت منطقه و جهان مورد بحث قرار می گیرد.

شناسایی شبکه ای از حساب های توئیتری در حمایت از بنیامین نتانیاهو و تبلیغات منفی علیه رقبای وی در انتخابات پیش رو نیز عنوان موضوع دیگری است که در این برنامه مورد بحث قرار می گیرد. 

«نشر خبر» به تهیه کنندگی النا فکلینا و اجرای لمبیت اپیک، یکشنبه 25 فروردین ساعت 18:00 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز