اختصاصی پرس تی وی از اسراییل:

تل آویو و چالش های آن به عنوان دهمین شهر گران جهان

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۶:۴۴:۲۵
کد خبر: ۸۳۵۰۴۹
تل آویو و چالش های آن به عنوان دهمین شهر گران جهان
افزایش هزینه های زندگی در تل آویو و معرفی آن به عنوان دهمین شهر گران در جهان از سوی مجله اکونومیست در برنامه این هفته «داخل اسراییل» (Israel Inside) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با اشاره به افزایش روزافزون هزینه های زندگی در تل آویو و فشار اقتصادی ناشی از آن بر خانواده ها به بررسی گزارش اکونومیست در مورد فهرست شهرهای گران جهان براساس هزینه های 160 کالا و خدماتی از قبیل غذا، پوشاک، خودرو، اجاره آپارتمان ها و ... می پردازد.

این برنامه در ادامه با نگاهی به اعتراضات مردم در رژیم صهیونیستی نسبت به گرانی ها در طی سال های اخیر و سخت شدن زندگی آن ها و درخواستشان مبنی بر جلوگیری از روند صعودی افزایش هزینه های زندگی، دلایل افزایش فقر در این رژیم را مورد واکاوی قرار می دهد.

نگاهی به گروه های مختلف مذهبی در اسراییل و بررسی میزان فقر در میان آن ها از دیگر موضوعات مورد بحث در این برنامه است که در این زمینه، وجود حدود 50 درصد عرب های ساکن اسراییل زیر خط فقر و وضعیت نامناسب اقتصادی بیش از 13 درصد یهودی های ساکن اسراییل مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«داخل اسراییل» چهارشنبه 28 فروردین ساعت 20:00 به مدت 25 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت 15:00، جمعه ساعت 19:00، دوشنبه ساعت 18:20 و سه شنبه ساعت 21:00 خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز