در تالار رودکی؛

بابک «ضحاک» را می خواند

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۰۸:۵۰:۳۶
کد خبر: ۸۴۵۷۷۱
بابک «ضحاک» را می خواند
پریزاد سیف قصد دارد برای بار دوم نمایشنامه «داستان ضحاک» نوشته سعید پورصمیمی را در تالار رودکی در قالب نمایشنامه‌خوانی اجرا کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پریزاد سیف بازیگر و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی، گفت: اسفندماه سال گذشته نمایشنامه «داستان ضحاک» را در تالار رودکی نمایشنامه‌خوانی کردیم که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، از این رو قرار است برای بار دوم و این بار در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد، ساعت ۲۰، نمایشنامه‌خوانی «داستان ضحاک» را در تالار رودکی اجرا کنیم.

وی درباره گروه بازیگران نمایشنامه‌خوانی «داستان ضحاک»، افزود: در این اجرا آقایان سعید پورصمیمی، رضا بابک، بهرام شاه‌محمدلو و مسعود سخایی، کامبیز بنان و خودم به عنوان بازیگر حضور داریم. همچنین اردوان کاویانی‌فرد آهنگساز این نمایشنامه‌خوانی است.

سیف درباره برنامه‌ریزی برای اجرای صحنه‌ای نمایشنامه «داستان ضحاک»، اظهار کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای اجرای عمومی «داستان ضحاک» ندارم زیرا قرار است نمایشنامه «آواز قو» را که سال گذشته نمایشنامه‌خوانی کردم، به صحنه ببرم. به احتمال زیاد «داستان ضحاک» را در سال ۹۹ اجرای عمومی خواهیم کرد.

این هنرمند تئاتر درباره دیگر فعالیت‌های خود، بیان کرد: در نمایش «نمی‌دونم فردا چی می‌شه» نوشته تنسی ویلیامز و کارگردانی کامبیز بنان که قرار است از تیرماه در سالن مهرگان اجرا شود، به عنوان بازیگر حضور دارم.

نظر شما